شرایط جدید استخدام در آموزش و پرورش در سال ۹۴

 

شرایط استخدام در آموزش و پرورش

 

به گزارش ممتاز نیوز، قاسم احمدی‌ لاشکی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان نوشهر اظهار کرد: براساس اعلام معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تا ۴۸ ساعت آینده شیوه‌نامه چگونگی ثبت‌نام آن آماده و در سایت سازمان سنجش کشور قرار می‌گیرد.وی افزود: از تعداد ۵ هزار نفر، حدود یک هزار و ۴۰۰ نفر فرزندان شاهد و خانواده ایثارگران و ۳ هزار و ۶۰۰ نفر مربوط به سایر اقشار است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از تاریخ یازدهم تا هفدهم مردادماه انجام می‌شود، افزود: آزمون نیز احتمالا در تاریخ ۲۷ شهریور ۹۴ برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: آنهایی که به عنوان مربیان پیش‌دبستانی و خرید خدمات آموزشی سابقه تدریس دارند با شرایط خاص و ویژه‌ای جذب می‌شوند و دارای امتیاز و اولویت هستند.

احمدی لاشکی در پایان گفت: سن برای مدرک لیسانس ۳۰ سال و کارشناسی ارشد حداکثر ۳۵ سال است و کسانی که سابقه تدریس دارند جزو سابقه آنها محسوب شده و از سقف سنی کم می‌شود.

خبر ۱مرداد ۹۴ استخدام: استخدام ۵۰۰۰ نیرو در آموزش و پرورش به زودی اعلام خواهد شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: اگهی استخدام ۵۰۰۰ نیرو در آموزش و پرورش به زودی اعلام خواهد شد.
سید محمد بطحایی بعد از ظهر روز گذشته در نشست مشترک شورای معاونین و مدیران کل استانها با اشاره به گذشت بیش از دو ماه از زمان عقد قرارداد بیمه تکیمیلی فرهنگیان اظهارکرد: امیدواریم با کمک همکاران در استانها بیمه تکمیلی فرهنگیان را با هزینه‌های پزشکی بهتر نسبت به سال ۹۳ داشته باشیم.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، از مدیران کل استانها خواست که حق بیمه فرهنگیان را که به حساب ادارات کل آموزش و پرورش استانها واریز می‌شود بلافاصله به حساب فرهنگیان واریز کنند و در حساب ادارات حتی برای یک روز هم نگهداری نکنند.
وی با تاکید بر این که از محل سود مشارکت سایر بیمه ها، مصمم هستیم در مرکز استان ها کلینیک دندانپزشکی راه اندازی کنیم، افزود: توسعه مراکز تخصصی دندانپزشکی در مراکز استان ها موجب می شود بخش عمده هزینه های درمانی فرهنگیان کاهش یابد.
بطجایی با اشاره به این که بزودی آگهی استخدام ۵ هزار نفر نیروی آموزش و پرورش اعلام می شود، خاطرنشان کرد: ۱۲۵۰ نفر از این افراد بر اساس قانون از میان شرکت کنندگان، ایثارگران خواهند بود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، با بیان اینکه توزیع رشته و منطقه در آزمون استخدامی مشخص شده است، افزود: آگهی استخدام ۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش به زودی اعلام خواهد شد.
وی به راه اندازی حساب یکپارچه مدارس اشاره کرد و گفت: حساب مدارس تا پیش از این دولتی بوده که با پیگیری های انجام شده یک حساب غیردولتی توسط بانک ملی به نام پشتیبان راه اندازی شده است که همه اعتبارات مدارس شامل سرویس مدارس، کمک اولیا و … باید به این حساب یکپارچه واریز شود و این حساب به صورت آنلاین در اداره کل و وزارتخانه قابل رصد می باشد اما امکان برداشت از آن وجود ندارد.

 

تا این لحظه ۹نظر ثبت شده
  1. سیاوش زنگنه:

    به خدا جوونا درس خوندن آرزودارن مازنها ۵ سال تو شهر غریب درس خوندیم اونم دانشگاه ملی سهمیه رو افزایش بدین ظلم نکنید آموزش پرورش کمبود بیش از حد داره

  2. مربیان پیش دبستانی مشکین شهر:

    تکلیف مربیان پیش دبستانی چی میشه?ازنماینده گان. محترم،مدیریت محترم آموزش وپرورش، واستاندارمحترم خواهشمندیم پیگیری نمایید مربیانی که زحمت میکشندتانواموزان قلم به دست بگیرندلااقل طرح حق التدریسی ما به فوریت برسه

  3. منیژه:

    سلام دوستان عزیز برید خداروشکر کنید که رشته شما جز لیست استخدامی است رشته من اصلا تو لیست نیس

  4. مربی پیش دبستانی:

    خیلی بی رحمین ،خودتون میگن مربیان پیش دبستانی در اولویتن،ما ک مربی هستیم حدود ۵ ساله ولی میگن شما رو شامل نمیشه،از اونطرف هم شرط سن گذاشتین،خدا میدونه دارین چیکار میکنین و جواب خدا رو چی میخواین بدین،

  5. مریم:

    سلام اصلا خوب نبود شرایط سنی بی عدالتی بودورشته های که زدن اصلا بدرد رشته های علومتربیتی برای زن نبود

  6. zahra:

    با این استخداما دیگه شورشو درآورده دولت تدبیر و امید، همش یه نفر یه نفر،اونم معلومه که فرزندان شهدا و جانبازان و فرهنگیانن، به ما نمیرسه که

  7. اعظم:

    سلام من فقط دوواحد دیگه دارم تالیسانس وایثار گر هم هستم و۳۶ سال دارم

    آتا دوباره آموزش وپرورش استخدامی داشته باشه خدا میدونه .آیامن راقبول میکنن.

  8. حميدرضا:

    با سلام و خسته نباشید
    خواهشااز کسانی که مهندسی کامپیوترویا مهندسیIT(فناوری اطلاعات و ارتباطات)دارن هم استفاده کنیدچون این افرادزحمت کشیدن و تلاش کردند و همچنین از کسانی که معافیت پزشکی دارن هم استفاده کنیداینجور افراد هم برای خودشان شخصیت دارند.
    باتشکر فراوان

  9. رامین:

    با عرض سلام خسته نباشی
    لطفا در استخدامی اموزش و پرورش از افرادهای که مهندسی کامپیوتر دارن استفاده کنید
    چون اون هم حق دارن چند سال زحمت کشیدن بلاخره این ها هم حق دارن که ی شغلی داشته باشند
    بعد از افرادهای که معافیت پزشکی دارن تو استخدامی استفاده کنید
    چون اون هم حق دارن کار کنند
    با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.