شرایط خرید مسکن مهر ویلایی

۲۳م آذر ،

ممتازنیوز: مدیر عامل شهر تازه هشتگرد با اعلام اینکه مترو هشتگرد در ۶ماهه ابتدای سال آینده به بهره برداری می رسد، گفت: ساکنان شهر تهران هم می توانند برای خرید مسکن مهر ویلایی در شهر تازه هشتگرد اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد غلامی امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش مهر در خصوص مترو هشتگرد اظهار داشت: در ابتدا قرار بود مترو هشتگرد از اتوبان کرج – قزوین عبور کند اما زمان آغاز عملیات اجرایی وجب به وجب این زمین معارض داشت و فقط  کمتر از هزار متر در شهر تازه هشتگرد بدون معارض بود.

وی با اشاره به اینکه با کمک وزیر راه مشکل بیش از ۹۰ درصد معارضان مترو هشتگرد حل شده است، گفت: در زیر سازی مترو ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم و پیمانکار روسازی هم تا هفته آینده تعیین تکلیف می گردد.

مدیرعامل شهر تازه هشتگرد تصریح کرد: امیدواریم قبل از پایان ۶ ماه اول سال ۹۲ مترو هشتگرد به بهره برداری برسد.

غلامی در خصوص واحدهای مسکن مهر این شهر اظهار داشت: ۱۰هزار واحد آماده تحویل به متقاضیان واجد شرایط است و تاکنون نزدیک به ۵ هزار واحد به مردم تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه سفت کاری ۲۷ هزار واحد به پایان رسیده است، بیان کرد: با همکاری دستگاه های خدمات رسان تا  پایان سال واحدها به متقاضیان تحویل داده می گردد.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای واگذاری واحدها منتظر افتتاح رسمی نمی مانیم، گفت: موضوع افزایش قیمت مسکن مهر مشمول ۱۰تا ۱۲هزار واحد در مرحله نازک کاری می گردد که هر متر مربع ۵ هزار تومان افزایش قیمت دارد.

وی افزود: بخش هایی از هزینه تمام شده مسکن مهر را بنا به تصویب کارگروه مسکن، شرکت عمران تقبل کرده تا به متقاضیان فشار بسیاری نیاید.

مدیرعامل شهر تازه هشتگرد با بیان اینکه خدمات زیربنایی ۱۰ هزار واحد تامین شده است، گفت: ما در شهر تازه هشتگرد مشکل بسیاری در خصوص خدمات زیربنایی نداریم و این پروژه ها به سرعت در حال تکمیل است.

این مقام مسئول درخصوص مسکن مهر ویلایی شهر تازه هشتگرد بیان کرد: ۵ هزار واحد سهمیه برای مسکن مهر ویلایی در شهر تازه هشتگرد وجود دارد که تاکنون ساخت ۷۰۰ واحد را آغاز کردیم و استقبال کم نظیری هم از سوی مردم انجام شد.

غلامی با بیان اینکه مردم شهر تهران هم می توانند مسکن مهر ویلایی را در هشتگرد خریداری کنند، اظهارداشت: این واحدها به مساحت ۱۰۰متر و در سه طبقه با بالکن ۲۰ تا ۳۰ متری ساخته می گردد و هزینه نهایی آن ۶۰ میلیون تومان است که ۲۵ میلیون تومان آن به صورت وام پرداخت می گردد، ضمن آنکه مسکن مهر ویلایی پروژه خودمالکی است و زمین متعلق به مالکین می گردد.


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.