شرایط شرکت در بخش رادیو تئاتر جشنواره فجر اعلام شد

۲ م دیماه ،

مرکز هنر های نمایشی رادیو ، شرایط شرکت در بخش˝ رادیو تئاتر˝ سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را اعلام کرد.

به گزارش هنرآنلاین، از علاقه مندان برای حضور در بخش” رادیو تئاتر ” سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر دعوت می گردد تا نمایشنامه ی خود را پس از مطالعه و رعایت نکات ذکر شده به منظور دریافت امکانات ضبط و کمک هزینه ی اجرا به آدرس اینترنتی radionamayesh@irib.ir ارسال نمایند.

بر اساس این خبر ؛ ارسال رضایت نامه از نویسنده نمایشنامه پس از تایید آن توسط هیئت باز خوان الزامی است و نظر به پخش زنده آثار از شبکه رادیویی نمایش رعایت اصول و ضوابط رسانه ای ضروری به نظر می رسد. همچنین شرکت کنندگان باید مشخصات خود را به همراه شماره تلفن به منظور ارتباط با دبیرخانه ی این بخش ارسال نمایند.

زمان در نظر گرفته شده برای هر نمایش حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه است و مکان اجرای نمایش سالن استاد انتظامی واقع در خانه ی هنرمندان است که از تاریخ ۲۶ دی ماه تا ۲ بهمن ماه به رادیو تئاتر اختصاص خواهد یافت و کمک هزینه ی اجرا فقط به گروههایی تعلق می گیرد که در این تاریخ اجرای زنده داشته باشند.تمامی آثار در حین اجرای زنده و با حضور تماشاگران مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته و از برگزیدگان در مراسم پایانی جشنواره با اهدا جوایز نقدی، تندیس و لوح سپاس قدردانی می گردد.

گفتنی است علاقه مندان در صورت تمایل می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۱۲/۱۰/۹۱ به دبیرخانه بخش “رادیو تئاتر ” سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به آدرس تهران-میدان پانزده خرداد-ساختمان رادیو –مرکز هنرهای نمایشی – دفتر نظارت و ارزشیابی ارسال نمایند .

شرکت کنندگان می توانند برای دریافت اطلاعات ضروری با شماره تلفنهای ۳۳۱۱۵۴۱۰ – ۳۳۱۱۳۵۸۵ ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.