شرایط فعلی برای تفکیک وزارت راه از مسکن مناسب نیست

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

www.BanaNews.irرییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تفکیک وزارت راه و شهرسازی در این مقطع زمانی که هنوز دولت تازه بر سر کار نیامده به صلاح نیست.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) سیدمهدی هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اصل ادغام دو وزارتخانه‌ی راه و ترابری و مسکن و شهرسازی کار خوبی نبود اما به هر حال این کار انجام شد و تفکیک آن در این مقطع زمانی که دولت قبلی رو به اتمام است و دولت تازه هم هنوز آغاز به کار نکرده، مناسب نیست.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: برای تفکیک این وزارتخانه باید یکی از دولت‌ها پای این کار باشد لذا اکنون زمان خوبی برای تفکیک نیست، اگرچه باز هم تشخیص این کار با مجلس است.

وی اضافه کرد: من با جداسازی وزارت راه و شهرسازی موافقم اما برای اینکه این وزارتخانه مجددا به حالت قبلی باز گردد باید اشکالی که در آن دو وزارتخانه وجود داشته برطرف شود.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. عبدالله ترکی:

    با سلام از قدیم الایام گفتند جلوی ضرر را از هرجا بگیری منفعته
    این ادغام بی ارتباط ترین ادغام تاریخ ایران در دستگاه های اجرایی کشورمحسوب میشود
    کلیه امور مسکن و راه در بخشهای مختلف راکد گریده و افت قابل ملاحضه ای در عمران وپیشرفت کشوربه وجود اورده لذا شایسته است مسولین در راس کشور هرچه سریعتر نسبت به انتزاع وزارتخانه های غیر همگن راه و مسکن اقدام نمایند کجای دنیا دیده اید وزارت راه و مسکن در همادغام گردیده اند؟؟؟؟؟؟جای بسی تاسف است از چنین تصمیمات سیاسی….

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.