شرایط وام خودروسازان تسهیل می شود

شریف حسینی:

شرایط وام خودروسازان تسهیل می شود

عصر خودرو : عضو هیات رییسه مجلس درباره شرایط دریافت وام از سوی خودروسازان واحتمال انصراف آنها از دریافت وام گفت: شرایط سختی برای خودروسازان برای دریافت تسهیلات ۲ هزارمیلیاردی منظور شده است به همین دلیل برای تسهیل در دریافت وام از سوی خودروسازان تلاش می کنیم.

به نقل از خانه ملت سید شریف حسینی افزود: تزریق‌تسهیلات به صنعت خودرو در این زمان یک نیاز جدی است و به این خاطر ما با اکثر مدیران عامل بانک ها و خودروسازان‌در هفته گذشته جلسه داشتیم.

نماینده مردم اهواز درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: احیاء صنعت خودرونیاز به این تسهیلات دارد و یکی از برنامه‌های ما طی هفته های گذشته این بودکه خودروسازان را دعوت کنیم تا با نشستی با بانک مرکزی ودیگر مسئولان تکلیف پرداخت تسهیلات را مشخص کنیم.
وی اظهارداشت: با حمایت هایی که مجلس از تولید کنندگان خودرو خواهد داشت وهمچنین تلاشی که خودروسازان در این زمینه دارند بر افزایش کیفیت و کاهش قیمت خودرو تاکید شده تا خودروسازان کشور به جایگاه مناسبی در این راستا دست یابند.
حسینی همچنین به افزایش قیمت خودرو در ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: با توجه به گران شدن ارز قطعات سفارش شده به خارج از کشور گران تمام شد از این رواگر قطعات با کیفیت در کشور ساخته می شد، افزایش قیمت ارز تا این حد تاثیر روی قیمت خودروهای داخلی ما نداشت.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس‌با بیان اینکه یکی دیگر از علت های گرانی نیز پایین بودن تیراژ خودرو و عقب ماندن تولید خودروبا پیش بینی برنامه است افزود: باید بازار کنترل و قیمت خودرو بر اساس مصوبات عرضه شود و مصرف کننده نباید بدون تغییر در کیفیت خودرو و شکل آن شاهد افزایش قیمت باشد.

شنبه ۲۵ شهریور   ۱۵:۵۲


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.