شرح مذاکرات شهرام شکیبا با خدای متعال و «من و دولت دهم» در راه است

۲۸ام بهمن ،

این طنزپرداز با اشاره به جمع‌آوری طنزهای خود از دولت دهم در یک مجموعه به ایسنا گفت: جلد اول طنزهای سیاسی‌ام با نام «صفحه‌ آخر» انتشار یافته و جلد دوم آن هم مجوز نشر گرفته است و به زودی در انتشار یافتنات نیستان منتشر می‌شود. او در ادامه افزود: این مجموعه دو جلد دیگر هم دارد که به صورت مجزا منتشر نمی‌شود و همه این طنزها در یک مجموعه‌ ۸۰۰صفحه‌یی با نام «من و دولت دهم» منتشر می‌شود.

شکیبا همچنین از آماده‌ چاپ بودن سفرنامه حج خود با رویکرد طنز خبر داد و گفت: این مجموعه «شرح مذاکرات اینجانب با خدای متعال» نام دارد و اکنون در حال بازنویسی‌اش هستم.

او دربارهٔ‌ چگونگی به‌کارگیری نگاه طنز در سفرنامه‌ حج اظهار کرد: این موضوع قبلا هم کار شده است؛ جعفر شهری سفرنامه‌ای با نام «حاجی دوباره» دارد و نبوی هم «سفر به خانه‌ آزادشده» را نوشته است. البته در این آثار نه این‌که با حج شوخی شده باشد، بلکه نگاه یک طنزپرداز به روابط و اتفاقات حج آمده و حساسیت‌های طنزپرداز به موضوع نشان داده شده است.

شهرام شکیبا در ادامه گفت: شهری در کتابش بیش‌تر به رفتار اجتماعی نظر دارد و حساسیت‌های او روی رفتار اجتماعی است. من در این سفرنامه به نقد رفتار ما ایرانیان در مواجهه با مردم عربستان پرداخته‌ام که با رویکردی طنزآمیز همراه است و در انتشار یافتنات نیستان منتشر خواهد شد.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.