شرط رویانیان برای بازگشت کریمی به پرسپولیس

دوشنبه ۱۵آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

مدیرعامل پرسپولیس گفت: کریمی امشب با گرفتن مرخصی از کی‌روش به دیدار ژوزه برود یا اگر نمی‌تواند فردا در تمرین‌ پرسپولیس حاضر شده و با تیم تمرین کند.

به گزارش تفسیری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران محمد رویانیان در گفتگو با رادیو ورزش در مورد بازگشت علی کریمی به تیم پرسپولیس گفت: بعضی آدمها که سطحی نگر می باشند معتقدند من باید دست کریمی را بگیرم و اورا بیاورم تا با ژوزه آشتی کند اما من این مدیریت را قبول ندارم. من تنها یک سال است که در فوتبال حضور دارم اما پیش از آن هم در این کشور زندگی نمودم و از خارج که نیامدم و به اندازه مردم عادی فوتبال را درک می نمایم اما این نوع آشتی‌کنان راه انداختن را قبول ندارم.

وی در ادامه گفت: کریمی بازیکن محبوب است و من با او قرارداد بستم؛ او از ارزش‌های پرسپولیس است اما من اصول خودم را زیر پا نمی گذارم ، بازیکن هر چه بزرگ‌تر باشد باید افتاده‌تر و هماهنگ‌تر و حرفه‌ای تر عمل کند. من با بازیکن قرارداد بستم تا بازی کند نه اینکه مربی‌ام را زمین بزند.

رویان تصریح نمود: چند شب پیش من کریمی را در مراسمی دیدم و سرمیزش رفتم و به او گفتم علی‌آقا به تیم سر بزن و با بازیکن و مربی تیم گفتگو کن ، او باید خودش می‌رفت و من نمی‌توانم آشتی‌کنان راه بیندازم؛ تا الان هم این مسئله را به خوبی مدیریت نموده‌ایم.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان خاطرنشان نمود: کریمی همین امشب از کی‌روش مرخصی بگیرد و به دیدار هم‌تیمی و مربی‌اش برود یا اگر نمی‌تواند فردا با گرفتن مرخصی از کی‌روش در تمرین‌های پرسپولیس حاضر شده و با تیم تمرین کند. من ساده‌تر از این نمی‌توانم توضیح دهم. پشت این حرف من معنای بسیاری وجود دارد. دیگر به این صراحت نمی‌توانم بگویم. اگر مربی من مشکل داشت با او برخورد می‌کردم. البته ژوزه هم اعلام نموده که کریمی بیاید و با تیم تمرین کند. من که نمی‌توانم به ژوزه بگویم به دیدار کریمی برود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.