شرکت اکثریت زندانیان در انتخابات / لزوم حفظ آرامش هواداران کاندیداها

۲۵خردادماه،

اسماعیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

رئیس کل زندان‌های کشور گفت: هواداران کاندیداها با به گوش جان خریدن توصیه‌های رهبر انقلاب می‌بایست از این لحظه به بعد آرامش خود را حفظ کنند و با احترام گذاشتن به رای مردم و قانون اجازه ندهند دشمنان و سودجویان انقلاب شیرینی پیروزی ملت در انتخابات را همانند فتنه ۸۸ به تلخی مبدل کنند.

” غلامحسین اسماعیلی ” در گفتگو با خبرنگار حقوقی‌قضاییممتازنیوز، با بیان اینکه ملت ایران در ۲۴ خرداد یکبار دیگر در عرصه داخلی و بین‌المللی پیروز و سربلند بود، گفت: مشارکت با شکوه مردم در روز قبل تحقق حماسه سیاسی که مد نظر رهبر انقلاب بود را به منصه ظهور رساند لذا به پاس این فداکاری، مسئولین کشور باید قدردان این مردم فهیم و بصیر و همیشه در صحنه باشند.
 
وی با بیان اینکه اکثریت زندانیان در سراسر کشور از حق حضور در انتخابات بهره‌مند شدند گفت: خوشبختانه با اطلاع رسانی دقیق و تدابیری که از قبل اندیشیده شده بود زندانیان با در اختیار داشتن شناسنامه و کارت ملی توانستند با حضور در پای صندوق‌های رای موفق به ایفای نقش در این حماسه سیاسی شوند.
 
اسماعیلی خاطرنشان کرد: هواداران کاندیداها با به گوش جان خریدن توصیه‌های رهبر انقلاب می‌بایست از این لحظه به بعد آرامش خود را حفظ کنند و با احترام گذاشتن به رای مردم و قانون اجازه ندهند دشمنان و سودجویان انقلاب شیرینی پیروزی ملت در انتخابات را همانند فتنه ۸۸ به تلخی مبدل کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.