شرکت مدیران خودرو از مدال‌آوران ایران در بازیهای المپیک لندن با اهدای خودرو و سکه تقدیر کرد

به دنبال موفقیت ورزشکاران ایران در سی‌امین دوره بازیهای المپیک لندن شرکت صنایع خودروسازی مدیران ، یکی از شرکتهایی بود که طی مراسمی با شکوه از المپیکی‌های مدال‌آور تجلیل کرد. این شرکت به مدال آوران طلایی یک دستگاه خودرو ام‌.وی‌.ام ۳۱۵ به مدال آوران نقره‌ای‌ یک دستگاه ام.وی.ام ۱۱۰ و به دارندگان نشان برنز ۶ قطعه سکه بهار آزادی اهدا کرد.
در این مراسم وانگ لی‌پنگ کنسول بارزگانی سفارت چین‌، بهرام شریعت و مونتائو رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مدیران خودرو به همراه المپیکی‌های مدال‌آور حضور داشتند. محمدرضا پولادگر، افشین داوری و خطیب به عنوان روسای فدراسیون‌های مدال‌آور حضور داشتند. قرار بود در این مراسم مسئولان وزارت ورزش و کمیته‌ی ملی المپیک حضور داشته باشند که همگی غایب بودند و این مسئله باعث اعتراض مدال‌آوران شده بود.
بهرام شریعت رییس هیات مدیره مدیران خودرو طی سخنانی کوتاه اظهار کرد: ما با جمعی از ورزشکاران کشور طرف هستیم که با تمام توان و تلاش خودشان قلب یک ملت مومن را شاد کردند، ما هیچ قابلیتی نداریم که بخواهیم از عزیزان مدال‌آور تشکر کنیم، این مراسم نوعی یادبود است که شما بدانید تمام مردم ایران دوستدارتان هستند.
در حالی که قرار بود در این مراسم بهرام افشارزاده، دبیرکل کمیته‌ المپیک دقایقی سخنرانی کند، به دلیل غیبتش محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو به جای وی پشت تریبون رفت و از شرکت مدیران خودرو بابت برپایی این مراسم و تقدیر از قهرمانان المپیک قدردانی کرد.
در پایان این مراسم المپیکی های مدال‌آور در بیرون از سالن همایش‌های مجموعه انقلاب خودروهای خود را همراه با آتش بازی تحویل گرفتند.

پایان خبر/

تاریخ ارسال :یکشنبه ۹ مهرماه
ساعت ارسال: ۱۰:۵۵


مجله ماشین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.