شرور سابقه دار در پیشوا شرق تهران دستگیرشدند

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با اشاره به دستگیری ۹ شرور سابقه دار ، ازاستمرار طرح امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با اراذل و اوباش خبر داد.

از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در بیان جزئیات این خبر گفت : مأموران انتظامی کلانتری مرکزی با دریافت گزارشی از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی براینکه تعدادی از افراد شرور با یکدیگر درگیر و باعث ایجاد ناامنی برای شهروندان شده اند، بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع اکیپی از ماموران به محل اعزام شدند.
سرگرد آدینه وند اضافه کرد: در تحقیقات اولیه پلیس ، دو اراذل واوباشی که طی این درگیری در بیمارستان بستری شده بودند شناسایی ومورد بازجوئی قرار گرفتند که مشخص شد، آنان بهمراه ۲ نفر از دوستانشان در حال بازگشت از مراسم عروسی ، به عمد با یکدستگاه موتورسیکلت با ۳ راکب برخورد کرده که در نتیجه آن موتورسیکلت واژگون و هر ۷ متهم با یکدیگر درگیر که پس از مصدومیت دو نفر از آنان ، سایر متهمان متواری می شوند.
وی تصریح کرد: با شناسائی منازل وپاتوق اراذل واوباش طی چند مرحله کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت سرانجام تمامی متهمان فراری که دارای سوابق متعددی از قبیل شرارت ، ،نزاع و عربده کشی با سلاح سرد بودند ، دستگیر و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.
این مقام مسئول در ادامه از دستگیری ۲ شرور دیگر در حاشیه شهرک های اقماری خبرداد و عنوان داشت : در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان ، مأموران حین گشت زنی در حاشیه یکی از شهرک های اقماری ۲ نفر از اراذل واوباش که قصد قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان را داشتند را دستگیر و به مراجع قضایی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا ، در پایان با تشکر از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس ، خواستار تداوم همکاری آنها با پلیس شد تا منطقه از لوث وجود چنین افرادی پاکسازی شود./ف
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.