شرور سطح یک پایتخت دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا محرابی با اعلام دستگیری یکی از اراذل و اوباش سطح یک که از سال ۹۰ تحت تعقیب ماموران این یگان بود، خبر داد و گفت: مدتی پیش پرونده ای با موضوع شرارت، تخریب، ضرب و جرح عمدی با چاقو از سوی مقام قضایی به ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ارجاع شد.

وی افزود:متهم این پرونده یکی از اراذل و اوباش سطح یک شهرستان ری معروف به “حسین لره” بود که از سال ۱۳۹۰ از تهران فرار کرده و با سکونت های موقتی در شهرستان های مجاور تهران سعی داشت مانع از شناسایی و دستگیری اش شود.

سرهنگ محرابی عنوان داشت: با ارجاع پرونده به ماموران این یگان تحقیقات مقدماتی برای شناسایی محل این شرور آغاز و مشخص شد که خانواده وی در محله ۱۳ ابان زندگی می کنند و وی در حال حاضر به صورت مجردی در خارج از تهران است اما یک آپارتمان در محله نواب دارد که هر از گاهی به آنجا مراجعه کرده و مدتی زندگی می کند.


این مقام انتظامی افزود: بر همین اساس، محل زندگی وی در محدوده نواب شناسایی و تحت نظر قرار گرفت تا اینکه ماموران دریافتند این فرد شب ها در باغ یکی از دوستانش در “اسلامشهر” مخفی شده که بلافاصله پس از هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری وی به محل اعزام شدند.

سرهنگ محرابی اظهار داشت:این اقدامات ادامه داشت تا اینکه شب گذشته این متهم هنگام تردد با خودروی خود در محل مذکور محاصره و پس از یک سال فرار بازداشت شد که در بازرسی از خودروی وی نیز تعدادی سلاح سرد، ادوات قمار و مصرف مواد مخدر و همچنین اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران  در پایان با اشاره به اعتراف متهم به جرایم خود در جریان بازجویی ها، گفت:”پس از تکمیل پرونده برابر دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای “شهر ری” متهم برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.