شرور قمه به دست با عملیات پلیسی روانه بازداشتگاه شد

۲۸م آذر ،

سرگرد نادری از دستگیری شرور مست قمه به دستی که با عربده کشی های مستانه سبب تخریب اموال عمومی و ضرب و شتم یکی ا زشهروندان شده بود طی یک تعقیب و گریز پلیسی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ،سرگرد اردشیر نادری رییس کلانتری ۱۶۷ دولت آباد گفت: شب قبل دوشنبه بیست و هفتم آذر ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ تهران بزرگ خبری تحت عنوان شرارت و عربده کشی در آدرس خیابان “پروین اعتصامی ”  به کلانتری ۱۶۷ دولت آباد مخابره شد و به سرعت در دستور کار ماموران قرار گرفت.
نادری ادامه داد: ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند و ملاحظه کردند فردی که به سبب استفاده از مشروبات الکلی در حالت مناسبی نبود با قمه اقدام به تخریب اموال عمومی و ضرب و شتم فردی به عنوان ” علی ” نموده بصوریکه شاکی از ناحیه کمر و پهلو زخمی شده بود که همین امر ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان به وجود آورده بود.
کلانتر ۱۶۷ اضافه کرد: ماموران بلافاصله برای دستگیری متهم وارد عمل شدند اما او به محض ملاحظه پلیس فرار بر قرار ترجیح داده و متواری شد که با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد .
این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران طی یک مسیر کوتاهی موفق شدند متهم را که ” میلاد ” نام داشت را در یکی از کوچه های فرعی دستگیر کند در بازرسی از متهم یک قبضه قمه و دو دستگاه تلفن همراه کشف شد. 
سرگرد نادری در پایان عنوان کرد : ماموران متهم را به همراه اموال مکشوفه و شاکی برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند که در تحقیقات متوجه شدند که متهم سابقه دار است و چندین مرتبه به اتهام شرارت و زورگیری دستگیر شده است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.