شروط تازه پاکستان برای ایران!!!

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

پاکستان در مورد نهایی کردن قرارداد چند میلیارد دلاری این خط لوله با مقامات ایرانی مذاکره خواهد کرد که در این میان کاهش تعرفه گمرکی و امکان افزایش ضرب‌الاجل تکمیل این خط لوله نیز مطرح خواهد شد

پاکستان در مورد نهایی کردن قرارداد چند میلیارد دلاری این خط لوله با مقامات ایرانی مذاکره خواهد کرد که در این میان کاهش تعرفه گمرکی و امکان افزایش ضرب‌الاجل تکمیل این خط لوله نیز مطرح خواهد شد

درحالی‌که پاکستان هنوز در زمینه احداث خط لوله صلح، اقدامات چشمگیری انجام نداده است اما به دنبال دریافت تخفیف در تعرفه گمرکی از ایران پس از خروج هند از این پروژه است،و این در صورتی است که یک هیئت هندی نیز امروز برای مذاکره در مورد این پروژه وارد تهران می‌شود.

 روزنامه پاکستانی ملت نیشن، در گزارشی نوشت، هیئت نمایندگی پاکستان که امروز، دوشنبه با مقامات ایران دیدار می‌کنند و در مورد مسائل مربوط به نهایی کردند خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان به بحث و تبادل نظر می‌پردازند و به دنبال تخفیف بیشتر در تعرفه گمرکی می باشند.

بر اساس این گزارش، پاکستان در مورد نهایی کردن قرارداد چند میلیارد دلاری این خط لوله با مقامات ایرانی مذاکره خواهد کرد که در این میان کاهش تعرفه گمرکی و امکان افزایش ضرب‌الاجل تکمیل این خط لوله نیز مطرح خواهد شد.

هم‌‌اکنون ایران احداث خط لوله بخش خود به طول ۹۰۰ کیلومتر را به پایان رسانده است و منتظر احداث و تکمیل خط لوله بخش پاکستانی آن به طول ۷۰۰ کیلومتر است.

درحالی که این خط لوله برای حل بحران انرژی پاکستان بسیار حیاتی است، اما پاکستان تلاش می‌کند تا به دنبال خروج هند از این پروژه، ایران تعرفه گمرکی را کاهش دهد.

این درحالی‌است که روز قبل بر اساس خبری که روز قبل در خبرگزاری فارس انتشار یافت، هم‌زمان با سفر وزیر انرژی پاکستان به ایران، یک هیئت هندی نیز برای مذاکره دربارهٔ خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان موسوم به خط لوله صلح امروز وارد تهران می‌شود

این هیئت هندی به منظور دیدار با وزیر نفت و مذاکره در خصوص واردات گاز از ایران امروز وارد تهران خواهد شد.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.