شروع توفانی فیلم جدید وودی آلن در ایتالیا + عکس

به گزارش خبرآنلاین، فیلم جدید وودی آلن پس از آغاز اکران جهانی در شهر رم در ۵۹۹ سینما در ایتالیا روی پرده رفت و در هفته اول اکران بسیار موفق ظاهر شد.
 

«تقدیم به رم با عشق» در حالی ۳٫۷ میلیون دلار به دست آورد که پنج فیلم پرفروش دیگر هفته شامل «ناو»، «تایتانیک سه‌بعدی»، «رقص خیابانی ۲»، «آینه آینه» و «تسخیرناپذیران» در مجموع ۳٫۵۴ میلیون دلار فروختند.
 

فیلم جدید وودی آلن از چهار بخش بی‌ارتباط با هم تشکیل شده و درباره گروهی از آدم‌ها در ایتالیا و روابط عاشقانه، ماجراها و گرفتاری‌های آن‌هاست.


روبرتو بنینی بازیگر و کارگردان برنده اسکار در صحنه‌ای از فیلم «تقدیم به رم با عشق»
 

آلن، الک بالدوین، روبرتو بنینی، پنه‌لوپه کروز، جودی دیویس، جسی آیزنبرگ، گرتا گرویگ و الن پیج در «تقدیم به رم با عشق» بازی می‌کنند. آلن پس از فیلم «خبر داغ» در سال ۲۰۰۶ در فیلمی بازی نکرده بود.
 

«تقدیم به رم با عشق» را شرکت ایتالیایی مدوسا در این کشور توزیع کرده است.
 

متوسط فروش هفته اول این فیلم در هر سینما ۶٫۱۵۰ هزار دلار بود. «نیمه‌شب در پاریس» فیلم قبلی آلن در هفته اول اکران در ایتالیا ۲٫۸ میلیون فروخت.


الک بالدوین و جسی آیزنبرگ

«تقدیم به رم با عشق» تابستان پارسال با بودجه‌ای در حدود ۱۷ میلیون دلار در ۷۰ لوکیشن در رم فیلمبرداری شد. دو بخش فیلم به زبان ایتالیایی و دو بخش دیگر انگلیسی است. نسخه دوبله‌شده فیلم در ایتالیا اکران شده است.
 

شرکت سونی پیکچرز کلسیکس «تقدیم به رم با عشق» را ۲۲ ژوئن روانه سینماها می‌کند. این فیلم اولین بار در آمریکای شمالی ۱۴ ژوئن به عنوان فیلم افتتاحیه هجدهمین دوره جشنواره فیلم لس آنجلس روی پرده می‌رود.

ورایتی / ۲۳ آوریل / ترجمه: علی افتخاری

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.