شروع طوفانی: «کلاه قرمزی و بچه ننه» در ۲ روز بدون سینماهای اصلی، ۱۰۰ میلیون تومان فروخت

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی «کلاه قرمزی و بچه ننه» در حالی که سینماهای مهمی چون آزادی و ملت را هنوز در اختیار ندارد در کمتر از ۲ روز موفق شد بیش از ۱۰۰ میلیون تومان فروش کند و شروعی طوفانی داشته باشد.

سومین فیلم از مجموعه فیلم‌های کلاه قرمزی پس از ۱۰ سال دوباره به سینماها آمده و علاقه‌مندان فراوان این عروسک‌های دوست‌داشتنی را به سینماها کشانده است. علاقه‌مندانی که از هر سن و سالی هستند؛ هم آن‌ها که با کلاه قرمزی بزرگ شده‌اند هم کودکان امروز که کلاه قرمزی را در عید نوروز در تلویزیون می‌دیدند.

نقد و بررسی مفصل این فیلم بماند برای بعد؛ اما به طور خلاصه و کوتاه باید گفت که «کلاه قرمزی و پسر ننه» یک کمدی بسیار موفق با فیلمنامه‌ای منسجم و پرپیچ و خم و پر از شوخی‌های بامزه و موقعیت‌های خنده‌دار است که تماشاگرانش را چه بزرگسال باشند چه کودک، راضی می‌کند. از همه نظر می‌توان گفت که این فیلم نمره قبولی می‌گیرد و فیلم خوبی است؛ چه کارگردانی خوب و دقیق آن، چه موسیقی و ترانه‌های جذاب و شاد آن، چه بازی‌های بازیگران؛ به ویژه بازی بسیار عالی و به‌یادماندنی حمید جبلی که هرچند نقشی کوتاه دارد اما فوق‌العاده جذاب است.

شروع طوفانی: «کلاه قرمزی و بچه ننه» در ۲ روز بدون سینماهای اصلی، ۱۰۰ میلیون تومان فروخت

مدت‌ها بود که سینمای ایران فیلمی شاد و جذاب برای همه اعضای خانواده را عرضه نکرده بود؛ «کلاه قرمزی و بچه ننه» نمونه فیلم بسیار خوب و استانداردی است که همه اعضای خانواده می‌توانند در کنار هم از آن لذت ببرند و راضی و خوشحال از سینما بیرون بیایند. فیلمی است که باید در سینما و در جمع دیده شود تا بیننده لذت کامل را ببرد.

حال این فیلم جذاب و سرگرم‌کننده در ۲ روز به فروش فوق‌العاده ۱۰۲ میلیون تومانی رسیده است (منبع)؛ آن هم در حالی که فعلا تنها حدود ۱۴ سینما را در اختیار دارد (و روز اولش همین تعداد سینما را هم نداشته) و سینماهای مهم آزادی و ملت و چند سینمای دیگر مانند تماشا و راگا را در اختیار ندارد.

در روزگاری که فیلم‌های ضعیفی اکران می‌شوند که بعضی از آن‌ها هیچ کششی در مخاطب برای تماشایشان ایجاد نمی‌کنند، «کلاه قرمزی و بچه ننه» فیلم شاد و خوبی است که ارزش دیدن در سینما را دارد. «کلاه قرمزی و بچه ننه» یک استثنا در سینمای ایران است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.