شروع پرقدرت حسن یزدانی در المپیک توکیو

نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در نخستین مبارزه خود در المپیک توکیو برابر حریفی از ازبکستان به برتری رسید.

به گزارش ممتازنیوز، در آغاز رقابت‌های کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۰ توکیو، حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک و بخت اصلی کسب مدال طلای کاروان ایران در المپیک توکیو  در دور نخست وزن ۸۶ کیلوگرم به مصاف جاورایل شاپیف از ازبکستان رفت و در پایان با نتیجه ۱۱ بر ۲ به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. تایم نخست این مبارزه با نتیجه ۴ بر ۲ به سود حسن یزدانی به پایان رسید.

یزدانی در دومین مبارزه مقابل برنده استفان ریچموت از سوییس و فاتح بنفردجلاح از الجزایر به میدان می رود. دیوید تیلور رقیب اصلی یزدانی از آمریکا در سمت دیگر جدول قرار دارد و امکان رویارویی این دو تا فینال وجود ندارد. یزدانی در نیمه نهایی به احتمال فراوان با نایفونوف از روسیه مسابقه می‌دهد. ملی‌پوش ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ این حریف روسی را ضربه کرد.

رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم دیگر آزادکار ایران در روز نخست این رقابت هاست که در دور نخست به مصاف سلیمان آتلی دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از ترکیه می رود و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنده آرسن هاروتونیان از ارمنستان و بخبایار اردنبات از مغولستان می رود. زائور اوگویف از روسیه نیز در گروه اطری قرار دارد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.