شروع یک زن با پایان یک مرد، برای سومین بار

مهر نوشت: دو مجلد نخستین از سه گانه فریبا کلهر که با عنوان‌های «پایان یک مرد» از سوی نشر مرکز و «شروع یک زن» از سوی نشر ققنوس در سال گذشته منتشر شده است، در آستانه نخستین سال پس از انتشار خود به چاپ سوم رسید.

«پایان یک مرد» به عنوان نخستین مجلد از این سه گانه از زبان دختری به نام فرانک به روایت زنگی فردی به نام «عبدالحسین فرجام» می‌پ‍‌ردازد که مانند سایر اعضای خاندان خود منتظر است تا به دوره خلوت‌گزینی و گوشه‌گیری و منزوی شدن مردان خاندان فرجام برسد و آن وقت در پی غریزه‌ای ناشناخته برود و به ندای ژن‌های فرجامی‌اش پاسخ مثبت بدهد.

از سویی راوی درگیر عشقی پنهان با مردی متاهل می‌شود، در ادامه ماجرا، متوجه سایه سنگین «بهروز» برادرش می‌شود که در نیمه رمان و پس از مرگ تکان دهنده او متوجه می شود که وی برادرش نبوده و در واقع، بهروز عشق اولین و آخرینش بوده است.

رمان «شروع یک زن» را نیز نشر ققنوس در تابستان سال گذشته منتشر کرد و داستان آن به بیان دغدغه‌های زنی به نام «پروین» می‌پردازد که در آستانه جدایی از همسرش است. وی که پس از چند سال به ایران بازگشته هم‌کلاسی دوران دانشجویی‌ خود «بهرام» را پیدا می‌کند و احساسات نوستالژیک بهرام او را با دنیای مطلوبش بیش از پیش نزدیک می‌کند.

سومین مجلد از این رمان نیز با عنوان «شوهر عزیز من» پاییز گذشته از سوی نشر آموت منتشر شده است. این رمان نیز با استقبال خوانندگان مواجه شده و تاکنون چند بار تجدید چاپ شده است.

ساکنان تهران برای تهیه این رمان ها کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.