شریفات: ۶ فینال در پیش داریم

۱۲م اسفند ،

اسماعیل شریفات در مورد شکست تیمش پس از ۱۹ هفته مقابل نفت آبادان گفت: به هر حال در فوتبال هر اتفاقی ممکن است پیش بیاید یک روز خوب بازی می‌کنید و روز دیگر ممکن است نتوانید نتیجه بگیرید. ما اصلا به رکورد‌ زدن فکر نمی‌کردیم و فقط تمرکز‌مان روی جدول بود.

به گزارش فارس،وی افزود: در طول مسابقه موقعیت‌های بسیار زیادی داشتیم که از آنها نتوانستیم استفاده کنیم اما نفت آبادان ۳ موقعیت روی اشتباه فردی ما به دست آورد که توانست یکی از آنها را به گل تبدیل کند.

مهاجم تیم فولاد در مورد اینکه این باخت می‌تواند زنگ خطری برای فولادی‌ها باشد اظهار داشت: فکر می‌کنم این باخت برای ما تلنگر خوبی بود تا در ادامه بازی‌ها با قدرت بیشتری در میدان حاضر شویم. در کل حق ما در مسابقه مقابل نفت تهران باخت نبود. در دیدار مقابل ملوان حریفمان از ما بهتر بازی کرد اما در این دیدار ما تیم برتر میدان بودیم. فکر می‌کنم با بدشانسی توپهایمان به گل نرفت.

وی در مورد اینکه فرکی اعلام کرده قطعا سهمیه لیگ قهرمانی آسیا را کسب خواهد کرد گفت: مسلما در ۶ بازی باقیمانده تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به نتیجه درخواهمان دست یابیم. دیدارهای قبلی برای ما بسیار مهم بود اما اعتقاد دارم ۶ مسابقه پیش رو حکم فینال را برای ما دارد. نباید امتیاز از دست بدهیم و تمام تلاشمان را برای کسب ۳ امتیاز بکنیم.

شریفات در مورد رویارویی تیم‌های صدر نشین در هفته‌های پایانی با یکدیگر خاطرنشان کرد: هفته‌های آخری بسیار تعیین‌کننده و حساس است. برنامه بازی‌ها به نوعی است که تیم‌های بالای جدولی با یکدیگر بازی می‌کنند و فکر می‌کنند اتفاق بسیار خوبی است. امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی در تیم ایجاد کنیم تا در این دیدار‌ها به موفقیت برسیم.

وی در مورد اینکه فولاد در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد و می‌تواند ریکاوری بهتری نسبت به رقبای خود در صدر جدول انجام دهد اظهار داشت: مسلما زمان بیشتری برای ریکاوری داریم اما تیم‌هایی که در لیگ قهرمانی آسیا حضور پیدا کردند از این موضوع اطلاع داشتند و با گرفتن بازیکنان کافی شرایط را برای انجام ریکاوری به وجود آوردند. به هر حال در فوتبال هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد و هر تیمی که خودش را در این هفته‌ها آماده‌تر کند می‌تواند به نتیجه برسد.

مهاجم تیم فولاد خوزستان در مورد دیدار مقابل گهر درود گفت: مسلما بازی بسیار سختی در پیش داریم. گهر یکی از کاندیداهای سکوت به لیگ دسته اول است به همین خاطر مقابل ما در شرایطی به میدان می‌رود که چیزی برای از دست دادن ندارد. این مسئله کار ما را سخت می‌کند. امیدوارم تماشاگران که همیشه حامی ما بوده‌اند و در دیدار مقابل نفت به آبادان سفر کرده بودند باز هم حمایتشان را از تیم انجام دهند وقتی مردم را می‌بینیم دلگرم می‌شویم و انشاءالله با حمایت هواداران بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.