شرکت ارتباطات: وضعیت ارتباطی کشور نرمال است

۲۵خردادماه، ایسنا- شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد ظرف روز قبل (روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری) و امروز (روز اعلام نتیجه نهایی) شبکه ارتباطی کشور وضعیت پایدار و بدون مشکلی را تجربه کرده است.

مهدی خدایی در این باره اظهار کرد: خوشبختانه ظرف این مدت شبکه ارتباطی زیرساخت وضعیت نرمال داشته و هیچ‌گونه مشکلی را ملاحظه نکرده‌ایم.

مدیر کل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان این که در این مدت در شبکه بین استانی و بین‌الملل هیچ‌گونه قطعی و حمله‌ای وجود نداشته یاد‌آور شد: از صبح امروز با توجه به حضور حماسی مردم در انتخابات طبعا جمعیت بسیاری پیگیر نتیجه انتخابات بوده‌اند به همین سبب ترافیک پایگاه اینترنتی‌ها و بخصوص پایگاه اینترنتی‌های خبری بالا رفته و ممکن است این موضوع سبب کندی در بعضی پایگاه اینترنتی‌ها و به ویژه پایگاه اینترنتی‌های خبری شده باشد.

وی با بیان این‌که ترافیک این پایگاه اینترنتی‌ها در ساعات اولیه شمارش آرا ترافیک نرمالی نخواهد بود، اظهار کرد: پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری وضعیت این پایگاه اینترنتی‌ها هم به‌طور عادی به شرایط قبلی باز خواهد گشت.

خدایی در پاسخ به این‌که آیا پهنای باند ویژه‌ای برای این روزها و شرایط در نظر گرفته نشده است، توضیح داد: شرکت ارتباطات زیرساخت آمادگی ارائه پهنای باند بیشتر را دارد، اما تاکنون درخواستی در این زمینه وجود نداشته و تنها چندی پیش بعضی استانداری‌ها و فرمانداری‌ها بودند که درخواست دریافت پهنای باند بیشتر را داشتند که این پهنای باند در اختیار آنها قرار گرفت.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.