شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار از زیاده‌خواهان جهان است

بیانیه اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد

در بیانیه اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: از ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی خواستاریم بار دیگر در این راهپیمایی با شکوه شرکت کرده و انزجار خود را از زیاده خواهان در دنیا اعلام بدارند.

به گزارش حوزه دانشگاهممتازنیوز، بیانیه اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز قدس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در حالی که استکبار دنیا در جای جای جهان در حال غارت ثروت ملت های مظلوم و سالاری در مرز و بوم آن داشت صدایی از خاک ایران بلند شد و فریاد می زد که دنیا بدان که ما ملت ایران بیداریم و میدانیم که حکومت دست نشانده ات به تو خدمت می کند، نه به ملت. این صدا فراگیر شد و به رهبری عالمانه ی خمینی کبیر(ره)در دنیا برای استکبار هشدار شد.

ملت ایران انقلاب کرد و به پیروزی رسید. اما مقصد این انقلاب که بر پایه اسلام بود فقط ایران نبود. انقلاب برای تمام مظلومان جهان بود و ستیز با تمام ظالمان جهان.

ملت مظلوم فلسطین سال‌هاست که زیر چکمه‌های ظالمان زیاده‌خواه تباه می‌شوند و برای دفاع از خاک خود از همه چیز گذشته اند.

امام خمینی(ره)معمار انقلاب اسلامی با هدف خود که بیداری دنیا بود بعد از پیروزی انقلاب در ایران هدف را قدس قرار داد که از دست صهیونیسم آزاد شود.

هدف وحدت مسلمانان جهان برای بیزاری از زیاده‌خواهی و استبداد بود که با قرار دادن روز قدس و حمایت از ملت فلسطین نشان می دهیم  به این استبداد معترضیم و آن باید از بین رود.

اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن ابراز همدردی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین، با تاسی به رهبری عالمانه امام خمینی(ره)و رهبر معظم انقلاب،حضرت امام خامنه‌ای برای پیشبرد بیداری اسلامی، از ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی خواستاریم بار دیگر در این راهپیمایی با شکوه شرکت کرده و انزجار خود را از زیاده خواهان در دنیا اعلام بدارند.

انتهای پیام/ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.