شرکت چند تن از دانشجویان علم و صنعت در اجلاس اکو

۰۴م آذر ،

چند تن از دانشجویان مهندس ریلی دانشگاه علم و صنعت در اجلاس اکو شرکت کردند .

دکتر یونسیان رئیس دانشکده راه آهن دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت: چند تن از دانشجویان دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم وصنعت به عنوان کارشناس ریلی در اولین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو اکو شرکت کردند.

وی تصریح کرد: هدف از حضور دانشجویان، آشنایی با فضای سازمان اکو و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نوع فعالیت های آنها اجرایی کردن بعضی از پروژه های تحقیقاتی در این وزارتخانه، افزایش جذب سرمایه گذاری با پیاده سازی فناوری IT و ICT بود.

وی اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال به نام تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی و ضرورت پیاده سازی اقتصاد مقاومتی یکی از اهداف برگزاری این اجلاس حضور فعالانه و موثر درعرصه مدیریت جهانی و بین المللی و تغییر موازنه قدرت از منظر ICT ، حضور در بازارهای جهانی را افزایش سهم صادرات غیر نفتی خصوصا در حوزه ICT، رسیدن به توسعه پایدار کشور در حوزه ICT،و تحقق اهداف برنامه پنجم توسعه با گسترش روابط و همکاریها در حوزه بین المللی ICT بوده است.

وی خاطر نشان کرد: اولین اجلاس وزرای ارتباطات عضو اکو در دو سطح کارشناسان و وزیران از ۲۱ آبان ماه به مدت سه روز در مجموعه سعد آباد برگزار شد./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.