شریفی‌نیا مخالف نام «آهوی پیشونی سفید» بود

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از سینما پرس در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

جواد هاشمی در غرفه سینماپرس:

سینماپرس-گروه سینما/ جواد هاشمی گفت: محمدرضا شریفی نیا با نام «آهوی پیشونی سفید» مخالف بود.

سید جواد هاشمی کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب اظهار داشت: هرچند فیلم سینمایی «اختاپوس-دفتر اول آهوی پیشونی سفید» برای کودک و نوجوان ساخته شده بود، اما دلایل مختلفی مانع اکران مناسب این فیلم در سینماها شد.

وی تصریح نمود: اکران چهار فیلم مختلف سینمایی همزمان با «اختاپوس»، برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان و شدت یافتن مشکلات اقتصادی مردم همزمان با اکران این فیلم سینمایی از جمله مشکلات عدم فروش این فیلم در سینماها شد.

وی با اشاره به اینکه سرگروه قدس یکی از ضعیف ترین سرگروه های سینمایی بود که «اختاپوس» در آن اکران شد، ابراز داشت: درست در هفته سوم اکران این فیلم سینمایی، «کلاه قرمزی و بچه ننه» نیز اکران بود اما به «اختاپوس» ۳۴ سالن و به کلاه قرمزی ۵۴ سالن اختصاص داده شده بود، این در حالی است که فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» در وقت اضافی اکران قرار داشت.

هاشمی در پاسخ به این سوال که چرا نام «آهوی پیشونی سفید» را به «اختاپوس» تغییر داد، گفت: با نام «اختاپوس» کاملا مخالف بوده و انتخاب این نام یک اشتباه محض بود، اما محمدرضا شریفی نیا با نام «آهوی پیشونی سفید» مشکل داشته و مجبور شدم سه اسم «اختاپوس»، «عجوز مجوز» و «شهر آرزوها» را به سرمایه گذاران پیشنهاد نمودم که متاسفانه اختاپوس رای آورد.

انتهای پیام/ر/

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۱۹۹


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.