شریف حسینی: هماهنگی، اتحاد و تعامل بین مردم و مسوولان لازمه تحقق اهداف امسال است

۷فروردین ۱۳،

hoseini.jpg

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم شعارها و اهداف تعیین شده برای سال‌ جاری با هماهنگی، اتحاد و تعامل بین مردم و مسوولان، به‌ویژه مسوولان سه قوا تحقق پیدا کند.

سیدشریف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه‌خوزستان، اظهارکرد: نام‌گذاری امسال به نام سال “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” همچون سال‌های قبل حلقه‌ای از منظومه کامل منظم و زنجیره توسعه برای دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز ۲۰ ساله است.

وی افزود: نام‌گذاری‌ها در سال‌های اخیر تحت عناوین اصلاح الگوی مصرف، تلاش مضاعف، جهاد اقتصادی، حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی نشان می‌دهد که مهمترین دغدغه و موضوع مورد توجه مسوولان و مقام معظم رهبری مسائل اقتصادی است.

حسینی تصریح‌کرد: بعضی نام‌گذاری‌ها وظایفی بر دوش مردم و بعضی وظایف بر دوش مسوولان می‌گذارد؛ به عنوان مثال در سال اصلاح الگوی مصرف وظیفه صرفه‌جویی برعهده مردم گذاشته شد که مردم به خوبی از عهده این وظیفه برآمدند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی عنوان‌کرد: متاسفانه برای آن وظایفی که در نام‌گذاری‌ها بر دوش مسوولان گذاشته می‌شود، برنامه‌ای وجود نداشته و مسوولان شعارگونه از کنار این اهداف و نام‌گذاری‌ها گذاشته‌اند.

وی گفت:‌ بخشی از نام‌گذاری سال ۹۲ وظیفه مردم و بخشی دیگر وظیفه مسوولان است؛ حماسه سیاسی وظیفه‌ای است که مردم خردادماه امسال آن را انجام می‌دهند و با حضور در پای صندوق‌های رای این حماسه را خلق خواهند کرد. قطعا در انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاها با حضور مردم، حماسه‌ای تازه رقم خواهد خورد.

حسینی گفت: وظیفه مسولان این است در مقابل حماسه‌سازی مردم و راهپیمایی‌های مختلف، با برنامه‌ریزی دقیق حماسه اقتصادی ایجاد کنند و ما در سال تازه شاهد دگرگون‌سازی وضعیف اقتصاد و کاهش قیمت‌ها باشیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.