ششمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی برگزار شد

۱۵ شهریور – ۰۶:۰۱:۰۷ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

همزمان با سراسر کشور؛

بزرگنمایی:  

همزمان با سراسر کشور، ششمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی آغاز شد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، محمدرضا قاسمی قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: ششمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در محل سالن همایش های نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس آغاز شد و تا ساعت ۲۰:۰۰ امشب ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی استان خراسان رضوی ۱۸ هزار و ۲۰۰ نفر عضو دارد، افزود: در این دوره از انتخابات، هفت رشته اصلی مهندسی ساختمان شامل ترافیک، نقشه برداری، برق، مکانیک، عمران، شهرسازی و معماری حضور دارند که در نهایت از بین ۱۴۲ کاندید شرکت کننده در انتخابات، ۱۳ نفر از بین این هفت رشته به عنون عضو هیئت مدیره انتخاب خواهد شد.
رییس برگزاری انتخابات ششمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی حضور جامعه مهندسین در این انتخابات را پرشور توصیف کرد و اظهار داشت: از اولین دقایق صبح امروز شاهد حضور جمع زیادی از مهندسین در محل برگزاری انتخابات بودیم که این امر خود نقطه عطفی برای صنعت ساختمان در کشور محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه تنوع نامزدها و طیف های حاضر در این انتخابات بیشتر از سال­های گذشته است، اظهار امیدواری کرد: هیئت مدیره این دوره با اقتدار کافی و پشتوانه ای قوی برای خراسان رضوی افتخارآفرین باشند.
گفتنی است دکتر صلاحی استاندار خراسان رضوی ساعت ۱۶:۰۰ امروز از روند برگزاری انتخابات بازدید خواهد کرد و به عنوان عضو افتخاری نظام مهندسی استان، رأی خود را در صندوق خواهد انداخت.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۰۴۱۷۰۲۲۱۹۸۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.