ششمین دوره همایش هنری ” از محراب تا معراج ” در کاشان برگزار شد

سه شنبه ۱۷ مرداد – ۰۲:۰۲:۱۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با حضور بیش از ۲۰۰ هنرمند:

بزرگنمایی:  

مدیرعامل این سازمان گفت: در شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) ششمین دوره همایش هنری ” از محراب تا معراج ” در فرهنگسرای معراج این سازمان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، مهدی نادعلی گفت: این همایش با حضور ۲۷۰ نفر از هنرمندان” از محراب تا معراج “، شرکت کنندگان ” طرح سراج نور”  و هنرجویان کلاس های ” آموزشی ویژه ماه مبارک  رمضان ” در فرهنگسرای معراج  برگزار شد.
وی، هدف از برگزاری این همایش را گرد هم آمدن شرکت کنندگان در برنامه های فرهنگی، آموزشی و مذهبی و آشنایی هنرمندان جوان با بحث های مذهبی و دینی عنوان کرد.
به گفته وی، در این همایش ۸۵ نفر شرکت کننده در ” طرح سراج نور” از ابتدای تا ۱۵ ماه مبارک رمضان توانستند ۷ ختم قرآن را قرائت کنند.
مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، همچنین از ارائه ۳۰ طرح در زمینه های پوستر، گرافیک، طراحی و نقاشی – خط به دو صورت دستی و رایانه ای با موضوعات مذهبی، ماه مبارک رمضان، امام علی (ع) و امام حسن مجتبی (ع) توسط هنرمندان در این همایش خبر داد.
نادعلی افزود: از بین ۳۰ اثر ارائه شده در این همایش از ۴ طرح برگزیده تقدیر شد.
وی، برپائی نمایشگاه ۳۰ طرح ارئه شده در این همایش و آلبوم فعالیت ها و برپائی همایش ها و نمایشگاه ها فرهنگسرای معراج در سال های گذشته را از جمله برنامه های جانبی این همایش ذکر کرد.
مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، برپائی جشن، سخنرانی با موضوع مذهب و تاثیر قرآن در زندگی، اجرای موسیقی زورخانه ای، تواشیح و مولودی خوانی را از دیگر برنامه های این همایش برشمرد.
به گفته وی، در پایان این همایش از هنرمندان، هنرجویان و شرکت کنندگان در کلاس های آموزشی فرهنگسرای معراج به رسم یادبود هدیه ای اهداء  شد.
گفتنی است: ضیافت افطار با حضور ۲۷۰  نفر شرکت کننده در این همایش پذیرایی شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۷۱۴۰۲۱۶۷۹۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.