ششمین جشنواره علمی پژوهشی “بوعلی سینا”

اردیبهشت ۱۴۰۳

توسط مرکز تحقیقات بیماری های کلیه و مجاری ادراری برگزار می‌شود؛

ششمین جشنواره تحقیقاتی بیماری‌های کلیوی و مجاری ادراری بوعلی سینا توسط دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با همکاری انجمن های علمی برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار  بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ در این جشنواره تحقیقاتی که توسط مرکز تحقیقات بیماری‌های کلیوی و مجاری ادراری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری انجمن‌های علمی ارولوژی ، نفرولوژی ، اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی ایران دی‌ماه برگزار می گردد، از پژوهشگران برتر در  حیطه تخصصی بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری تجلیل خواهد شد. 

در جشنواره تحقیقاتی بوعلی سینا ضمن تقدیر از محققان برتر در زمینه ارولوژی در دو زیر گروه سنی کمتر و بیشتر از ۴۵ سال ، پایان نامه های برتر مرتبط با بیماریهای کلیه و مجاری ادراری دفاع شده در سالهای ۹۰ و ۹۱ و همچنین طرحهای تحقیقاتی برتر در زمینه بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری معرفی خواهند شد. 

گفتنی است: آخرین مهلت ارسال مدارک و مستندات برای شرکت در جشنواره تخصصی مذکور حداکثر تا پایان آبان ماه است که باید به صورت اینترنتی به دبیرخانه جشنواره ( avicenna@unrc.ir) ارسال شود.

همچنین علاقمندان به منظور ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.unrc.ir مراجعه کرده یا با شماره ۲۲۷۷۰۹۵۴ دبیرخانه جشنواره تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.