شعور و شعور خود را نثار ولی فقیه کنید

۱۶خردادماه،

جلیلی با بیان اینکه هر چه شور، شعور دارید نثار ولایت فقیه کنید،گفت: تمام اشخاص دیگر مانند من باید بدانند اگر مردم به آنها لطفی دارند جهت این است که ما را سرباز ولایت فقیه می‌دانند.

به گزارش خبرنگار اعزامیممتازنیوز، سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه امروز (پنج‌شنبه ۱۶ خردادماه) با حضور در مسجد سید اصفهان و در جمع پرشور هواداران خود خطاب به آنان گفت: خدا را شاکرم که توفیق داشتم امشب در جمع شما حضور پیدا کنم و این شور و شعور ما پیام ارزشمندی جهت من داشت.
 
وی افزود: از همین جا و در همین نقطه آغاز، یک خواهش دارم و آن اینکه هر چه شور، شعور و شعار دارید نثار رهبر و ولایت فقیه کنید.
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان اظهار داشت: باید این تجربه را داشته باشیم قطعا کسی که شایسته این شعار و شعور شماست فقط مقام معظم رهبری نایب به حق امام زمان(عج) است و تمام اشخاص دیگر مانند من باید بدانند اگر مردم به آنها لطفی دارند براساس ارزیابی است که او را سرباز ولایت فقیه می‌دانند.  
 
جلیلی خاطرنشان کرد: هر کسی در هر مقام و موقعیتی باشد اگر روزی کوچکترین انحرافی جهت او ایجاد شد و زاویه گرفت دیگر مردم به او این نگاه را نخواهند داشت،‌این یک حقیقت است، هر کسی از آنچه انقلاب به خاطر آن شکل گرفت زاویه پیدا کند و از انقلاب و ولایت مطلقه فقیه فاصله بگیرد از مسیر مستقیم فاصله گرفته است.  
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.