شغل جدید داماد احمدی نژاد

چگونه فقط ۲ سال بعد از پزشک شدن ، می توان رئیس بیمارستان شد؟

مهدی خورشیدی، داماد جوان محمود احمدی نژاد که چندی پیش به عنوان معاون امور قوای محسن رضایی منصوب شده بود، اخیرا به عنوان رئیس بیمارستان فیروزآبادی شهر ری معارفه شده است.
 
به گزارش «بازتاب»؛ فرزند سردار خورشیدی که ورودی سال ۷۸ رشته پزشکی دانشگاه بقیه الله بوده، در اواخر سال ۸۸ به دانشگاه شهید بهشتی منتقل می شود و تنها چند ماه بعد، دکترای خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرده است.
 
 مهدی خورشیدی در دولت احمدی نژاد دبیر شورای مشاوران رییس جمهوری بود که بعد از اختلافاتی جابه جا شد.
 
وی دی ماه سال ۹۰ به عنوان رئیس سازمان استاندارد منصوب شد که باعث شد ۴۲ نماینده مجلس در جلسه علنی مجلس نسبت به انتصاب خویش و قومی فردی بدون داشتن تحصیلات و تجربه مرتبط با پست ریاست سازمان استاندارد، به محمود احمدینژاد تذکر دادند.
 
بر اساس این گزارش، عزلی که ناگزیر رخ داد، اما این بار محسن رضایی که اول بار خودش خورشیدی را کشف کرده و تشکل “خانه دانشجو” را به او سپرده بود، او را به سمت معاون امور قوای خود منصوب کرد و البته گفته می شود بعد از این انتصاب، برخی مشکلات بودجه دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت حل شده است.
 
سایت مجمع تشخیص مصلحت نظام هم بهمن ماه ۹۰ اعلام کرد: “خورشیدی که از نیروهای ارزشی می باشد تحصیلات خود را در دانشگاه شهید بهشتی به پایان برده و دکترای خود را از آنجا اخذ کرده است.”


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.