شقایق فراهانی با پوششی تازه در سریال «کلاه پهلوی»+عکس

۲۴م آذر ،

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با پخش قسمت دوازدهم سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی»، شقایق فراهانی بازیگر نقش «مه لقا» همسر «صمصام» از این پس با پوششی تازه در این اثر تلویزیونی حضور خواهد یافت.

به گزارش انتخاب به نقل از ایران در قسمت دوازدهم کلاه پهلوی که جمعه هفدهم آذرماه پخش خواهد شد، شخصیت های حاضر در افتتاح خیابان همچون: حکمت، نقش محتشم السلطنه اسفندیاری، نورسته فرد و… به تهران بازمی گردند. مهرآفرین (گوهر خیراندیش) نیز طی گفت و گویی با فرخ، به او به خاطر ازدواج با بلانش اعتراض می کند و امیدهایی برای آینده در او ایجاد می کند. از طرفی شادی نیز تحت تاثیر فعالیت های فرخ در سامان، تصمیم می گیرد برای زندگی به این شهر بیاید و در سامان درمانگاهی دایر کند.

در ادامه ماجرا با اعتراض فرخ به اغتشاش پیش آمده در مراسم تولد ولیعهد، نیکوکار (سیروس گرجستانی)تصمیم به برخورد با عوامل اغتشاش می گیرد و کریم و دوستانش را دستیگر می کند. همچنین در جلسه ای در تهران، تصمیم به تشکیل کانون بانوان ایران گرفته می گردد.

مخاطبان قسمت دوازدهم سریال کلاه پهلوی همچنین شاهد ادامه تدریس زبان فرانسه توسط بلانش در مدرسه دخترانه سامان خواهند بود. بلانش در کنار آموزش زبان اقدام به تبلیغ و ترویج فرهنگ اروپایی می کند که این مساله با اعتراض تهمینه و فاطمه مواجه می گردد.

از دیگر اتفاقهای این قسمت می توان به «پرونده سازی» برای «میرزا رضا» و دیگر معتمدان مذهبی شهر اشاره کرد که به درخواست فرخ صورت می گیرد. از این قسمت بازی «مژگان ربانی» بازیگر نقش «توران خواهر داوود خان» نیز در سریال کلاه پهلوی آغاز خواهد شد.

سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی» در ۵۴ قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و چهار ماه از آغاز پخش آن می گذرد. علاقمندان این سریال می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی اختصاصی این سریال به نشانی www.kolahpahlavi.tv دیدگاه های خود دربارهٔ این اثر را به سازندگان منتقل کرده و مطالب متنوعی درخصوص این سریال را مطالعه کنند.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.