شمارش معکوس ازدواج «برانجیلنا»!

۲۳م اسفند ،

سینما خبر: طبق گزارش یک پایگاه معتبر انگلیسی «آنجلینا جولی» و «براد پیت» حداکثر تا ۳ ماه آینده مراسم ازدواج خود را برگزار می کنند.

پایگاه اطلاع رسانی (sun) در یک گزارش ویژه تحت عنوان «آغاز شمارش معکوس» اعلام کرده ، زوج فوق ستاره هالیوودی تا چند ماه آینده مراسم ازدواج خود را برگزار خواهند کرد.

«سان» بر اساس گزارشی که از معروفترین دفتر ثبت ازدواج ستارگان دریافت کرده ، خبر ازدواج برانجیلنا را تا ۳ ماه آینده را تأیید کرده است.

این دفتر ثبت ازدواج فهرستی از مزدوج شدن تعدادی از ستارگان هالیوودی دارد که تا ۹۰ روز آینده به رسمیت خواهد رسید که در میان آن نام «براد پیت» و «آنجلینا جولی» نیز به چشم می خورد.

این منبع خبری اعلام کرده ، «آنجلینا جولی» و «براد پیت» برای ثبت رسمی ازدواج خود فرصت کمی دارند و سند نامزدی آنها به روزهای پایانی خود نزدیک می شود. چند ماه نیز فرصت کافی برای تدارک مراسم عروسی است و برای فوق ستاره ای مثل آنها در چند هفته هم مهیا می شود.

این منبع  افزود ؛ شواهد حاکی از آن است که برانجیلنا تا ماه مه و پس از پایان جشنواره کن برگزار شود. این گزارش همچنین انتشار یافتن خبر تدارک مراسم ازدواج برانجیلنا در عمارت بزرگ فرانسوی و خبرها قدیمی مبنی بر ازدواج آنها در ماه مه را تأیید کرده است.

به دنبال انتشار یافتن این خبر بسیاری از خبرگذاریها طی تماس با این زوج هالیوودی درصدد کشف صحت این خبر می باشند. نکته جالب تر این که «جنیفر انیستون» همسر سابق «براد پیت» در تلاش است تا مراسم ازدواج خود با «جاستین تروکس» را زودتر برگزار کند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.