شماره‌گذاری خودروهای یورو۲ متوقف می گردد

۲۶اردیبهشت،

از اول تیر؛

شماره‌گذاری خودروهای یورو۲ متوقف می گردد

عصرخودرو: قائم مقام سازمان محیط زیست با بیان اینکه فقط ۳۵ روز تا ضرب الاجل دولت برای انطباق محصولات خودروسازان با استاندارد یورو ۴ باقی مانده است، گفت: طبق مصوبه دولت از اول تیرماه شماره‌گذاری خودروهای یورو ۲ ممنوع است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از افکار، علی محمد شاعری اظهار داشت: هم‌اکنون خودروسازان در حال تطبیق تولیدات خود با استاندارد یورو ۴ می باشند و سازمان محیط زیست تمام تلاش خود را می‌کند تا در موعد مقرر (۳۱ خردادماه سال جاری) محصولات داخلی خودروسازان در انطباق کامل با استانداردهای روز دنیا عرضه شود.

قائم مقام سازمان محیط زیست افزود: سازمان محیط زیست اقدامات نظارتی، هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم را برای تحقق این مهم صورت داده ، ضمن آنکه در این باره تذکرات لازم را نیز به شرکت‌های خودروساز اعلام کرده است.

شاعری با بیان اینکه فقط ۳۵ روز تا ضرب الاجل دولت برای انطباق محصولات خودروسازان با استاندارد یورو ۴ باقی مانده است، گفت: پیشنهاد ما به این شرکت‌های صنعتی این است که در فرصت باقی‌مانده محصولات خود را با استانداردهای لازم انطباق دهند.

به گفته وی، طبق مصوبه دولت از اول تیرماه شماره‌گذاری خودروهای یورو ۲ ممنوع است.

این مقام مسئول با بیان اینکه امیدواریم خودروسازان قدر فرصت دولت را بدانند، خاطرنشان کرد: سازمان محیط زیست طبق مصوبه دولت عمل می‌کند ضمن اینکه پیش از این حدود ۴۰ روز اجازه شماره‌گذاری به این خودروها داده نشد تا اینکه مصوبه دولت تغییر کرد.

جمعه ۲۷ اردیبهشت   ۱۴:۳۵

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.