شماره تیر ماه مجله ماشین انتشار یافت

۲۷خردادماه،

قبل از هر چیز، باید اشاره ای داشته باشیم به گزارش اختصاصی نویسنده «مجله ماشین» جناب آقای «مسیح فرزانه» از مراسم جشن ۵۰ سالگی لامبورگینی که آن را، می توانید در صفحات ۸۸ و ۸۹ این شماره، مطالعه کنید.
در این شماره، شش گزارش تست که توسط تیم آزمایش «مجله ماشین» انجام شده، به چاپ رسیده است که از میان مهم ترین آنها می توان به: آزمایش رانندگی با mvm 315h (صفحه ۱۰)، آزمون جیلی امگراند ex 7 برای اولین بار در ایران توسط نویسنده مجله ماشین (صفحه ۱۲)، وانت نیسان جونیور با پیشرانه دیزل (صفحه ۶۸) و مرسدس بنز e350 با تیونینگ piecha design (صفحه ۸۴)، اشاره کرد.
دوستداران اتومبیل های سنگین نیز می توانند، مطلب اتوبوس برتر سال ۲۰۲۴ که از آن مرسدس بنز سیتارو شده و شرح آزمون کشنده رنو پریمیوم ۴۴۰ را، در صفحات ۶۲ و ۸۰ مطالعه فرمایند.
«این یا اون» این شماره نیز به قلم مهندس «مصطفی ممقانی اصل» نوشته شده که به مقایسه بین «رنو مگان» و «کیا سراتو» می پردازد.
و اما در بخش ترجمه و نگارش مطالب تخصصی خودرو، معرفی اتومبیل های تازه و . . . مطالب متنوعی در صفحات مختلف این شماره به چاپ رسیده است که بعضی از مهمترین آنها عبارتند از: همه چیز دربارهٔ نسل نو کلاس s مرسدس بنز (صفحه ۱۴)، مقایسه تویوتا آوالون، هیوندای آزرا و نیسان ماکسیما (صفحات ۲۲ الی ۲۴)، بررسی تاریخچه ماکت های موجود در بازار به قلم مهندس برزو سپاسی (صفحه۳۴)، معرفی پورشه کیمن با تیونینگ اسپیدآرت به همراه پوستر (صفحه ۵۴)، نبرد پورشه ۹۱۱ کاررا s با لوتوس اوورا (صفحه ۵۵)، رولزرویس چینی (صفحه ۶۶)، معرفی مدل تازه کامارو z28 (صفحه ۷۰)، رودستر الکتریکی sp:01 (صفحه ۸۲)، انواع فنر در سیستم تعلیق (صفحه ۹۴)، تازهترین بخش موتور اسپرت – گزارش گرندپری اسپانیا و موناکو (صفحه ۹۶) و ده ها مطلب جذاب و خواندنی دیگر که امیدواریم مطالعه آنها برایتان سودمند باشد.
لطفاً سؤالات، نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود را، از طریق ایمیل info@machinemag.com با ما در میان بگذارید.
برای ملاحظه فهرست کامل عناوین این شماره می توانید روی لینک زیر کلیک نمائید:
http://machinemag.com/viewarchive.aspx?viewid=386

پایان خبر/

تاریخ ارسال : دوشنبه ۲۷ خردادماه
ساعت ارسال : ۱۰:۱۵
تهیه خبر: حمیدرضا انصاری


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.