شماره ۸ نمی‌خواهد دوباره خبر ساز شود / احتمال ماندن جباری در استقلال

به گزارش خبرآنلاین؛ اگر چه مجتبی جباری با امیر قلعه‌نویی دچار اختلافات ریشه‌ای است و هیچ گاه این دو نفر به عنوان بازیکن و مربی نتوانسته‌اند همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند اما همه اینها نیز باعث نخواهد شد که شماره ۸ خبرساز آبی‌ها تصمیم بگیرد به پرسپولیس برود.
جباری تاکید کرده که در صورت جدایی از استقلال مقصد بعدی او پرسپولیس نخواهد بود چون این تصمیم حاشیه‌های زیادی برای او به همراه خواهد داشت. این در حالی است که این بازیکن با وجود تمام اعتراض‌هایی که در سال گذشته نسبت به کادر فنی و مدیریتی باشگاه استقلال داشته است هرگز دوست ندارد در متن حاشیه قرار بگیرد.
گفته می‌شود جباری از لیگ امارات پیشنهادهای خوبی دارد اما اصلا بعید نیست که این بازیکن در استقلال بماند. شاید خبر تمدید قرارداد جباری با استقلال و همکاری دوباره‌اش با امیر قلعه‌نویی یکی از مهم‌ترین خبرهای فصل نقل و انتقالات باشد. شاید هم این بازیکن عطای استقلال را به لقایش ببخشد. درست مثل آتیلا حجازی که به صراحت گفته است با امیر قلعه‌نویی کار نمی‌کنم.
جباری پیش‌تر در مصاحبه‌هایی امیر قلعه‌نویی و رفتار این مربی را مورد انتقاد قرار داده بود و قلعه‌نویی نیز البته از خجالت این بازیکن درآمده بود. دوباره کار کردن این دو نفر با یکدیگر یکی از اتفاقاتی است که شاید فقط در فوتبال ایران می‌تواند رخ بدهد.غیر از رئیس هیات مدیره استقلال ، خیلی دیگر از مسئولان باشگاه که این روزها با امیر حرف زدند ، می گویند:« امیر قلعه‌نویی قصد دارد مجتبی جباری را در استقلال نگه دارد. او در خط میانی به جذب بازیکنانی فکر می‌کند که بتوانند حرکت تیمش را به خوبی در جریان بازی تنظیم و هدایت کنند و به همین دلیل می‌خواهد جباری را در تیمش داشته باشد.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.