شمار شهدای فلسطینی به ۱۱۶ نفر رسید

۳۰ آبان ،

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه المنار ، سه فلسطینی هم  که امروز در کرانه باختری  برضد جنایات صهیونیستها در غزه تظاهر کرده بودند در درگیری با نظامیان صهیونیست شهید شدند.

شبکه تلویزیونی الاقصی هم گزارش تفسیری داد گردانهای عز الدین قسام شاخه نظامی حماس از صبح امروز تاکنون  هشتاد و دو فروند راکت و موشک و گلوله خمپاره به مناطق صهیونیست نشین شلیک کرده که دست کم سی و سه فروند به بئر السبع ، پنج فروند به مجدل ، پنج فروند به کریات گات ،‌هشت فروند به اوفکیم ، شانزده فروند به محل تجمع نظامیان صهیونسیت و پانزده فروند به مواضع نظامی صهیونیستی اصابت کرده است .

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک افسر در یگان نیروهای احتیاط زرهی بر اثر اصابت یک فروند موشک فلسطینی به منطقه اشکول زخمی شد .

 اذعان رادیو رژیم صهیونیستی به ضعف گنبد آهنین

شبکه تلویزیونی پرس تی وی نیز به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی خبر داد سامانه ضد موشکی گنبد آهنین که اسرائیل برای مقابله با موشکهای حماس نصب کرده است،  تا کنون سیصد و پنجاه و نه راکت شلیک شده از غزه را هدف قرار داده و منهدم کرده است.

این در حالیست که تا کنون هزار و دویست و نه فروند راکت از نوار غزه به داخل فلسطین اشغالی شلیک شده است.

این خود نشان می دهد که سامانه گنبد آهنین که اسرائیل بسیار به آن افتخار می کند، کمتر از یک سوم راکتها را رهگیری کرده و هدف قرار داده است.

همچنین روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت از اصابت چند فروند موشک به عسقلان ، اشکول و سدیروت خبر داد.

از سوی دیگر گردانهای شهدای الاقصی با سه موشک بئر السبع را هدف قرار داد.

خبر دیگر اینکه محمد الضیف فرمانده گردان های قسام به رژیم صهیونیستی اخطار داد در صورتی که اقدام به عملیات زمینی کند و مرتکب این حماقت شود بهای سنگینی را پرداخت خواهد کرد.


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.