شما پیام‌آوران تمدنی کهن برای جهانیان میباشید/ آغاز سال تحصیلی در هنرستان‌ هنرهای زیبا

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

مرادخانی خطاب به هنرآموزان هنرستان هنرهای زیبا:

علی مرادخانی؛ معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز؛ یکم مهرماه به هنرستان هنرهای زیبای تهران رفت تا زنگ آغاز سال تحصیلی را در این هنرستان‎ها به صدا درآورد.

به گزارش خبرنگار ممتاز به نقل از هنرآنلاین، صبح امروز دوشنبه یکم مهر علی مرادخانی؛ معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به هنرستان هنرهی زیبای تهران رفت تا زنگ آغاز سال تحصیلی را در این هنرستان ها به صدا در آورد.

در این مراسم علی اکبر قازی زاده مدیر کل اداره ارشاد استان تهران، رمضان علی حیدری خلیلی مدیر کل دفتر آموزش، مرتضی باقرنژاد مشاور اجرایی معاونت هنری و اهالی هنرستان های زیبای تهران حضور داشتند.

برای به صدا درآوردن زنگ آغاز سال تحصیلی، مرادخانی و همراهانش اول به هنرستان هنرهای زیبای دختران تهران رفتند و طی مراسم ضمن آشنایی با فعالیت های هنرستان هنرهای زیبای دختران، زنگ آغاز سال تحصیلی را به صدا درآوردند.

در این مراسم علی مرادخانی طی سخنانی گفت: تعلم و تربیت دو رکن اصلی در بحث آموزش در کشور ما می باشند اما به نظر من باید این دو واژه را پس و پیش کرد؛ زیرا که تربیت همواره از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون هنری وزیر فرهنگ خطاب به دانش آموزان هنرستان هنرهای زیبای تهران اظهار کرد: شما در آینده هنرمندهای این مملکت می شوید. جامعه در هر برهه ای هنرمندان را مرجع می داند. پس بدانید که رفتار و گفتار شما همواره برای همه مردم جامعه الگو محسوب می گردد.

وی ادامه داد: شما می توانید فرهنگ و هنر را ایران را به جامعه معرفی کنید. همان گونه که می دانید کشور ما در عرصه هنر در سطح جهان در میان بسیاری از کشورها مطرح است و جایگاه ویژه ای دارد.

مرادخانی خطاب به هنرآموزان هنرستان زیبا گفت: شما مسئولیت بسیار بزرگی دارید و پیام آور قبل ها و تمدن کهنی برای جهانیان میباشید. امیدوارم در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی شما در عرصه هنر کشور باشیم. ما هم در جایگاه مسئولان هنری کشور هر کاری که از دستمان برآید برای مهیا کردن وضعیت برای شما انجام می دهیم.

در بخش دیگری از این مراسم علی اکبر قازی زاده مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در سخنانی گفت: ما حضور علی مرادخانی در سِمت معاون هنری وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی کشورمان را به فال نیک می گیریم و این انتخاب را برای خودمان نوعی دلگرمی می دانیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر کتابی از آثار هنرجویان هنرستان هنرهای زیبا را تهیه کرد و آماده انتشار یافتن است که متاسفانه به سبب نبود بودجه لازم نتوانستیم این کتاب را منتشر کنیم.

قازی زاده خطاب به مرادخانی گفت: امیدواریم با حضور علی مرادخانی در معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینه لازم و بودجه کافی برای انتشار یافتن این کتاب فراهم شود.

در پایان این مراسم علی مرادخانی با همراهی دو تن از معلمان هنرستان هنرهای زیبای تهران زنگ آغاز سال تحصیلی را به صدا در آوردند.

همچنین مرادخانی از نگارخانه هنرستان هنرهای زیبای تهران هم بازدید کرد.

علی مرادخانی پس از این مراسم بلافاصله به هنرستان هنرهای زیبای پسران تهران رفت تا در میان اهالی این هنرستان هم زنگ آغاز سال تحصیلی را به صدا درآورد.

انتهای پیام / ۴۲
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.