شمسایی: روند کنونی به نفع فوتسال نیست

  وحید شمسایی در گفت‌و‌گو با ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: اینکه در آخرین هفته فصل اتهام تبانی مطرح می‌شود، در آسیا سوم می‌شویم و تیم‌های بزرگ کناره‌گیری می‌کنند همه و همه به ضرر فوتسال است. دعوا‌ها و اختلافات داخلی نزدیک جام جهانی بر مشکلات ما خواهد افزود و در حالیکه حریفان ما در جهان با تدارک قوی به میدان جهانی می‌آیند ما در بین این همه مشکل به تایلند می‌رویم و بدون شک به مشکل بر خواهیم خورد.

وی در پاسخ به این سوال که منشاء این مشکلات از کجا نشات می‌گیرد، گفت: نمی‌دانیم که مشکلات از کجاست. تنها می‌دانم ما یک خانواده هستیم و وقتی که باشگاه‌ها در شرایط خوبی به سر می‌برند تیم ملی هم خوب است. اینکه در سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ روند صعودی داشتیم و نتایج خوبی را کسب کردیم به خاطر آن بود که همه از باشگاه‌ها گرفته تا کمیته فوتسال به مانند یک رشته به هم متصل بودیم ولی حالا همه به فکر تخریب یکدیگر و ثابت کردن خود به دیگران هستیم و در ‌‌نهایت چیزی جز ناکامی عاید ما نخواهد شد.

شمسایی با بیان اینکه من در فوتسال نوکری مردم را می‌کنم و خاک خورده این ورزش هستم، اظهار داشت: باید از باشگاه‌هایی که از جیب شخصی خود برای ورزش فوتسال خرج می‌کنند، حمایت کرد. از ابتدا تیم‌هایی بزرگی با سرمایه‌گذاری خوب وارد فوتسال شدند ولی در حال حاضر نامی هم از آنها نیست. باید با حمایت از آنها زمینه ادامه حضورشان را فراهم کنیم.

وی افزود: باشگاهی مثل فولاد ماهان رنسانسی در فوتسال ایجاد کرد و از بین رفتنش باعث خواهد شد تا فوتسال از بین برود. ما در فوتسال کاری کرده‌ایم که مردم نگران آینده این رشته شوند و حتی خود ما فوتسالی‌ها هم کم کم از شرایط موجود می‌ترسیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال همچنین خاطرنشان کرد: مشکلات فوتسال و دعواهای آن در یکی – دو سال اخیر به اوج خود رسیده است و باید برای آن فکری بکنیم وگر نه بیش از این فوتسال ضررخواهد کرد.

وی در مورد آینده حضورش در گیتی پسند گفت: صحبت‌هایی با طاهری مدیر عامل باشگاه انجام داده‌ام ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.