شناخت مردم از نامزدهای ریاست جمهوری از طریق رسانه‌ها بدون واسطه است

۲۱خردادماه،

استاد دانشگاه با بیان اینکه شناخت مردم از نامزدهای ریاست جمهوری از طریق رسانه‌ها بدون واسطه است گفت: مردم وفادار به انقلاب تحت هر شرایطی با حضور در پای صندوق‌های رأی برای اصلاح و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی تلاش خواهند کرد.

“مصطفی قوام” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ نحوه برگزاری برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از سوی رسانه ملی و تاثیر آن بر میزان مشارکت مردمی در انتخابات اظهار داشت: تبلیغات کاندیداها از طریق رسانه‌، این دوره علی‌رغم تعدد نامزدها، با بهترین شیوه برگزار شد.
 
وی ادامه داد: شیوه‌های تبلیغاتی تازه از جمله رسانه‌های صوتی، تصویری و فضای مجازی با توجه به نقش بی‌بدیل خود و برقراری ارتباط با مردم به صورت مستقیم در کاهش هجمه‌های تبلیغات غربی علیه کشور موثرند و اشخاص را برای انتخاب شخص اصلح در انتخاب ریاست‌جمهوری به بهتربن شکل آماده می‌کند.
 
استاد دانشگاه در پایان با بیان اینکه شناخت مردم از نامزدها از طریق رسانه‌ها بدون واسطه و به طور مستقیم است، خاطر نشان کرد: مردم وفادار به انقلاب تحت هر شرایطی با حضور در پای صندوق‌های رأی برای اصلاح و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.