شناسایی تمام تهدیدات شهر تهران/ اجرای ۵۰۰ طرح برای خنثی‌سازی تهدیدات

سردار ریوندی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

معاون هماهنگ کننده سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: در مجموعه سپاه محمد رسول‌ الله(ص) تهران بزرگ، تمام تهدیدات موجود از جمله تهدیدات فرهنگی شناسایی شده است.

سردار محمد ریوندی در گفتگو با خبرنگار دفاعی ـ امنیتی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه در مجموعه سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ تمام تهدیدات موجود از جمله تهدیدات فرهنگی شناسایی شده است، اظهار داشت: برای تمام این تهدیدات برنامه‌های مقابله‌ای صورت گرفته و در حوزه فرهنگی نیز چهار تهدیدی که در بالاترین اولویت بودند مورد هدف قرار گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم برای مرتفع کردن آن‌ها انجام شده است.

وی افزود: مقرر شد که طی هدف‌گذاری پنج ساله حدود ۵۰۰ برنامه که ۲۰ اقدام اساسی در رأس آن قرار دارد برای خنثی کردن این چهار تهدید فرهنگی انجام شود که ان‌شاالله تا پایان امسال، ۱۳۰ طرح آن اجرایی خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه محمد رسول الله (ص) اردوهای گسترده راهیان نور، برنامه‌های گسترده فرهنگی و ورزشی و طرح‌هایی مانند “رهروان، رهجویان و رهپویان سعادت” را از جمله این اقدامات برشمرد و خاطر نشان کرد: برای هرچه بهتر برگزاری این برنامه‌ها، طرح هم‌افزایی بین ادارات و ارگان‌های دولتی در سطح شهر تهران را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.