شناسایی متهمان اصلی اخلال در بازار ارز

دادستان تهران با اشاره به بازداشت ۳۰ اخلالگر بازار ارز گفت : پرونده متهمان اصلی اخلال در بازار ارز به زودی به دادگاه فرستاده می شود.
خبرگزاری مهر: دادستان تهران با اشاره به بازداشت ۳۰ اخلالگر بازار ارز گفت : پرونده متهمان اصلی اخلال در بازار ارز به زودی به دادگاه فرستاده می شود.

عباس جعفری دولت آبادی در مصاحبه ای که سایت دادستانی تهران آن را منتشر کرده است ،تاکید کرد: مبارزه در این زمینه صرفا نباید به اقدامات قضایی محدود شود بلکه باید همزمان با آن سیاست های ارزی مناسب از جمله تامین ارز برای تامین کالاهای اساسی و خدمات مورد نیاز مردم، خرید و فروش ارز در مراکز رسمی تحت نظارت بانک مرکزی و اتخاذ سیاست های پولی و اقتصادی متناسب با شرایط فعلی کشور اتخاذ شود.

وی افزود : اقدام دادستانی تهران در مبارزه با جرائم ارزی ، اخلالگران بازار ارز و قاچاق ارز و طلا  در چارچوب وظایف قانونی دستگاه قضایی آغاز شده و دادستانی تهران با همکاری پلیس و نیروهای امنیتی پس از شناسایی اخلالگران عمده بازار ارز ، مبادرت به دستگیری و بازداشت آنان کرده است.

دادستان تهران در ادامه افزود: تاکنون ۳۰ نفر از متهمان اصلی اخلال در بازار ارز کشور بازداشت شده اند و تحقیقات از آنان توسط کارشناسان مجرب آغاز شده است . از این عده مقادیر زیادی ارز، طلا و سکه طلا که از طریق خرید و فروش غیر مجاز ارز بدست آمده ، کشف شده است.

جعفری دولت ابادی با اعلام اینکه متهمان دیگری نیز در این زمینه شناسایی و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند، افزود انجام تحقیقات متهمان بازداشت شده در حداقل زمان ممکن به اتمام خواهد رسید و پرونده آنان پس از تکمیل تحقیقات جهت رسیدگی به دادگاه ارسال خواهد شد.

دادستان تهران با تاکید بر اینکه با متهمان این قبیل جرائم با شدت و بدون هرگونه اغماضی برخورد خواهد شد تاکید کرد مبارزه با اخلالگران عمده ارزی هم چنان ادامه خواهد یافت.

جعفری دولت آبادی در پایان از مردم نیز خواست در این مبارزه ضمن همکاری با دادستانی و پلیس، برای تامین ارز مورد نیاز خود صرفا به مراکز رسمی و مجاز تحت نظارت بانک مرکزی مراجعه کنند.

The post شناسایی متهمان اصلی اخلال در بازار ارز appeared first on مجله سرگرمی پاتوق ویژه,عکس,اس ام اس,دانلود,اهنگ,فیلم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.