شناسایی مکان های مناسب جهت اجرای سرای محله در ورودی غربی پایتخت

معاون فنی و عمران منطقه ۹ گفت:در راستای تحقق رویکرد محل محوری سه سرای محله در محلات شهید دستغیب و امامزاده عبدالله و فتح احداث می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، رامین کریمی اورگانی با بیان این مطلب افزود: به منظور اجرای سیاست های شهرداری تهران در راستای برخورداری شهروندان از فضای آموزشی، فرهنگی و ارتقاء سرانه ها، همچنین جلب مشارکت شهروندان در اداره امور محلات و تشکیل مدیریت محله سرای محلات در ورودی غربی پایتخت درحال افزایش است و تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
آمر کعبی فر قائم مقام شهردارمنطقه ۹ ادامه داد: جهت نیل به اهداف کوتاه مدت در این طرح، با همکاری مشترک معاونت فنی و عمران و معاونت اجتماعی و فرهنگی نسبت به شناسایی مکان های مناسب جهت اجرای پروژه اقدام شد و احداث سرای محله در محلات شناسایی شده با اعتباری نزدیک به ۶۰ هزار میلیارد ریال در متراژی معادل ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع در دستور کار برنامه های عمرانی معاونت فنی و عمران منطقه در سال جاری قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: امیداست با تلاش و کوشش و جدیت فراوان بتوانیم در راستای پوشش کمبود امکانات اجتماعی و فرهنگی و افزایش سرانه فرهنگی محلات گام های ارزنده ای برداریم./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.