«شنبه‌های ارتباطی» ابتکاری برای معرفی و فروش کتاب‌های ارتباطی

۲۷م آذر ،

فاوانیوز: انتشار یافتنات سیمای شرق با هدف معرفی و فروش بیشتر کتاب‌های ارتباطی طرح «شنبه‌های ارتباطی» را از ۲۵ آذر ماه آغاز کرد.

به گزارش فاوانیوز: بهروز تقی‌پور مدیر اجرایی انتشار یافتنات سیمای شرق با اعلام این مطلب گفت: در «شنبه‌های ارتباطی» هر هفته یک کتاب انتشار یافته توسط شرکت‌های انتشار یافتناتی مختلف در حوزه‌های ارتباطی (روابط‌عمومی، رسانه، تبلیغات، جامعه اطلاعاتی و…) معرفی شده و این کتاب طی بازه زمانی یک هفته، با تخفیف ۴۰ درصدی به‌صورت آنلاین به فروش می‌رسد.

وی هدف از اجرای این طرح را معرفی بهتر کتاب‌های انتشار یافته ارتباطات برای علاقه‌مندان این حوزه و ایفای سهمی هر چند اندک در ارتقای فرهنگ کتابخوانی معرفی کرد.

تقی‌پور گفت: در مرحله اول، شنبه هر هفته فایل معرفی کتاب به همراه مشخصات آن، ویژگی‌های کتاب و فایل صوتی مربوطه برای حداقل ۱۰ هزار نفر از اشخاص شناسایی شده و فعال در حوزه ارتباطات که ایمیل آنها در اختیار انتشار یافتنات است ارسال خواهد شد.

او افزود: در اولین هفته اجرای این طرح کتاب نظریه سواد رسانه ای (رهیافتی شناختی) نوشته دبیلو جمیز پاتر با ترجمه مشترک  ناصر اسدی، دکتر محمد سلطانی فر و دکتر شهناز هاشمی به فروش می‌رسد. مخاطبان این کتاب تمام مصرف‌کنندگان رسانه‌ها می باشند.

مدیر اجرایی انتشار یافتنات سیمای شرق گفت: تخفیف ۴۰ درصدی در نظر گرفته شده، فقط برای یک هفته خواهد بود و فروش هم از طریق پایگاه اینترنتی www.prshop.ir  خواهد بود.

وی افزود: تمامی ناشرانی که تمایل به مشارکت در این طرح دارند می‌توانند با شماره‌های ۸۸۸۰۷۴۵۳ و ۸۸۸۹۸۳۲۶ تماس حاصل نمایند.

روابط‌عمومی انتشار یافتنات سیمای شرق

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.