شهاب حسینی و صابر ابر به «آشغال های دوست داشتنی» پیوستند/ شیرین یزدان بخش نقش نخست این فیلم است

به گزارش سینمانگار، محسن امیر یوسفی تیرماه امسال بود که پروانه ساخت سومین فیلم بلند سینمایی اش با نام «آشغال های دوست داشتنی» را دریافت کرد. او بعد از طی کردن دوران نقاهت بیماری اش، پیش تولید این فیلم را شروع کرد و حالا مدتی است که فیلمبرداری آن را در سکوت کامل خبری شروع کرده است.

هفت صبح در این باره نوشت: از جزیئات تولید این فیلم هنوز اطلاعاتی به بیرون درز نکرده، اما شیرین یزدان بخش بازیگر نقش اول این فیلم روز جمعه با حضور در برنامه تلویزیونی «هفت» یخ سکوت خبری این را شکست. او در پاسخ به مجری برنامه که از پرسید در حال حاضر مشغول چه کاری هستید اعلام کرد که مشغول بازی در فیلم جدید امیر یوسفی است، اما اطلاعات بیشتری از جزییات آن ارائه نداد.

یزدان بخش که این روزها به عنوان نقش اول فیلم «بوسیدن روی ماه» را بر پرده سینماها دارد، در فیلم امیر یوسفی هم ایفاگر نقش نخست است و داستان فیلم حول حوش شخصیت او می گذرد.

اما نکته مهم درباره فیلم جدید امیر یوسفی حضور بازیگران مطرح در کنار یزدان بخش است. از جمله این بازیگران می توان به شهاب حسینی و صابر ابر اشاره کرد که در این فیلم دیگر نقش های اصلی فیلم را بر عهده دارند.

حسینی در حالی به گروه بازیگران فیلم جدید امیر یوسفی اضافه شده که به تازگی قرار داد بازی در فیلم جدید مازیار میری با نام «حوض نقاشی» را هم امضاء کرده و به این ترتیب هم زمان در دو پروژه سینمایی مشغول بازی خواهد بود. 

امیر یوسفی که در دو تجربه قبلی خودش فقط با یک بازیگر حرفه ای یعنی حمید فرخ نژاد همکاری کرده بود، حالا به سراغ بازیگران حرفه ای رفته و در حال آزمودن تجربه ای تازه است.

فیلمبرداری این فیلم ده روزی است که شروع شده و گروه هم اکنون مشغول ضبط سکانس های شب این فیلم هستند.

امیر یوسفی در تلاش است که فیلمش را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کند. فیلم های قبلی او هر دو در زمان خودشان برای حضور در جشنواره فیلم فجر با مشکلاتی روبه رو شدند. تا جاییکه هر دو فیلم پس از کلی جار و جنجال موفق به حضور در جشنواره شدند و فقط چند نمایش محدود در این رویداد داشتند. از میان این دو فیلم «خواب تلخ» هیچگاه اکران عمومی نشد و «آتشکار» هم با رده بندی سنی اکران محدودی گرفت. حالا باید دید با توجه به نگاه متفاوت امیر یوسفی، «آشغال های دوست داشتنی» چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.


سینما نگار
بازنشر: ممتازنیوز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. انیتا:

    بنظرم باید فیلم خیلی خوبی باشه مخصوصنا که اقای حسینی هم در این فیلم حضوردارند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.