شهاب رمضان: باید راهم از تو جدا شه ولی منو حبس کردی تو عمق چشات/ تک آهنگ «بمیرم برات» را در کافه موسیقی بشنوید

چهارشنبه, ۲۶ مهر ساعت ۲۰:۳۱ حسام حاجی پور

+ ۱

+ ۱

کافه موسیقی- شهاب رمضان در سال ١٣۵٨ در تهران متولد شد، علاقه زیاد وی به موسیقی در دوران کودکی موجب گردید تا تحت نظر استادان برجسته ای نظیر استاد مهدی شمس نیکنام و آندره مرادیان در زمینه آواز سلفژ و پیانو به تحصیل موسیقی بپردازد.
او اولین آثار خود را با همکاری شرکت آفاق فیلم (موسیقی متن) در تله فیلمهای سینمایی آغاز کرد و در ادامه فعالیتهای خود با کارگردانهایی همچون کاظم معصومی، آرش معیریان، منصور اکبر فلاح و اسماعیل فلاح پور در فیلمهای اوهام، زهر و پادزهر، بوی خاک، راز آبنبات چوبی و قربانی همکاری نمود.
شهاب رمضان در طی سالهای فعالیت خود برای هنرمندانی همچون بهنام صفوی، حمید عسکری، امین رستمی، ایمان قیاسی، امیر یگانه، نادر مسچی، بهرنگ بهادرزاده، رامین ممتازنیوز، آریا جهان میرزایی، کوروش مقیمی، طوفان کرمی، حمید پیروزنیا و… آهنگسازی کرده است.

از او تا به حال آلبوم «رمانتیک» پخش شده است و همچنین در آلبوم های «خاص» و «دل صدا» در کنار خوانندگان مطرح کشورمان به هنرنمایی پرداخته. و باید اشاره کرد که شهاب رمضان تک آهنگ هایی هم در فضای مجازی منتشر کرده که می توان به «دیوونه بازی» که مشترکن با بهنام صفوی اجرا شده بود اشاره کرد. و حالا در روز تولد شهاب رمضان این خواننده خوش صدا و مستعد کشورمان جدیدترین تک آهنگ او با نام «بمیرم برات» را در «کافه موسیقی» می شنوید.

تک آهنگ «بمیرم برات» را از اینجا بشنوید و دانلود کنید

افزودن نظر

قدرت گرفته از جی‌کامنت فارسی ، ترجمه و بازنویسی : سی‌ام‌اس فارسی


کافه موسیقی::صفحه اصلی
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.