شهادت ۱۲ عضو یک خانواده فلسطینی در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی

۲۸ آبان ،

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود علیه فلسطینیان، منزل خانواده «الدلو» را هدف قرار دادند که در نهایت آن، ۱۲ تن از اعضای این خانواده از جمله شش کودک و سه زن به شهادت رسیده و بیش از ۲۰ تن دیگر از اعضای همین خانواده زخمی شدند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جنگنده‌های ارتش اسرائیل منزل خانواده فلسطینی «الدلو» را در محله «النصر» واقع در در غرب غزه هدف قرار دادند که در نهایت این جنایت، ۱۲ عضو این خانواده از جمله شش کودک و سه زن فلسطینی که دو تن از آنان سالخورده بودند، به شهادت رسیده و ۲۰ تن دیگر از اعضای همین خانواده زخمی شدند.

منابع آگاه خبر دادند که بمباران جنگنده‌های صهیونیست سبب تخریب کامل این منزل شده و خسارت‌های سنگینی را نیز به ساختمان‌های اطراف وارد کرده است.

اشرف قدره،‌ سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد که ۱۲ شهید از جمله سه زن و شش کودک به درمانگاه پزشکی «الشفا» منتقل شدند که هویت آنان قابل شناسایی نبود.

وی افزود: دشمن صهیونیستی جنایتی واقعی علیه خانواده الدلو مرتکب شده است؛ تمامی شهدا جزو کودکان و زنان و سالخوردگان بودند. من نمی‌دانم که این‌ها چه اقدامی را علیه رژیم صهیونیستی انجام داده بودند که اینچنین وحشیانه به شهادت رسیدند. اجساد آنان تکه تکه شده بود.

به گزارش تفسیری ایسنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به منزل این خانواده فلسطینی موجی از ترس و وحشت را میان فلسطینیان به ویژه کودکان و زنان حکم‌فرما کرده است.

تیم های امدادرسانی پس از چندین ساعت تلاش بی‌وقفه توانستند اجساد دیگر اشخاص این خانواده را از زیر آوار خارج بکشند.

در نتیجه حملات دشمن صهیونیستی علیه فلسطینیان از چهارشنبه قبل تا کنون، دست‌کم ۶۶ فلسطینی از جمله ۲۳ کودک، شش زن و هشت فرد سالخورده به شهادت رسیده و بیش از ۵۸۱ تن دیگر از جمله ۱۷ خبرنگار و نیروی امدادرسان و ۲۵۵ زن و کودک زخمی شده‌اند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.