شهبازی: بوناچیچ می‌خواهد خودش را اثبات کند/کمیته انضباطی دربارهٔ قاسمپور تصمیم می‌گیرد

۷ م دیماه ،

IMG_7608.jpg

ناصر شهبازی از انگیزه بسیار لوکا بوناچیچ برای اثبات توانایی‌هایش گفت.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ انتخاب بوناچیچ به عنوان سرمربی تازه این تیم اظهار کرد: با توجه به سابقه‌ای که لوکا در فوتبال ایران دارد، شناخت خوبی از مردم کرمان و تیم ما داشت و باانگیزه به ایران بازگشته است تا بار دیگر خود را اثبات کند. در قراردادی که با او بستیم، هر آن چه را به نفع مردم کرمان و باشگاه مس بود، لحاظ کرده‌ و او هم با روی باز از شرایط ما استقبال کرد. لوکا می‌داند که در ایران ۴ – ۵ تیم می باشند که او می‌تواند خود در آنها نشان دهد و مس کرمان هم یکی از این تیم‌هاست.

شهبازی افزود: برای من هم جالب بود که لوکا انگیزه بسیار بالایی از بازگشت داشت و اتفاقاتی که فصل قبل در سپاهان برایش افتاد، سبب شد بخواهد خود را اثبات کند. به همین خاطر به هیچ وجه به مسائل مالی فکر نمی‌کرد و بسیار زود با هم به توافق رسیدیم. حضور او برای تیم‌های پایه ما هم حسن محسوب می‌شود؛ چرا که در هر تیمی که کار کرده، چند بازیکن جوان را به لیگ معرفی کرده است.

مدیرعامل مس دربارهٔ قطع همکاری با قاسمپور هم گفت: هر چه بین باشگاه مس و قاسمپور تمام شد. با توجه به اتفاقاتی که رخ داد، ماندن او نه به صلاح خودش بود و نه ما. شنبه نامه مربوط به وضعیت او را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌فرستیم تا آنها در‌این‌باره تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.