شهداب یزد از راه‌یابی به فینال جام باشگاه‌های والیبال آسیا بازماند

تیم والیبال مقاومت شهداب یزد با پذیرش شکست برابر سانتوری ژاپن از راه‌یابی به دیدار نهایی بیست‌ودومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا بازماند تا نماینده ژاپن حریف پیکان شود.

شهداب یزد از راه‌یابی به فینال جام باشگاه‌های والیبال آسیا بازماند

به گزارش ممتاز نیوز، مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ امروز (پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت) با دیدار دو تیم مقاومت شهداب یزد و سانتوری ژاپن در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران به پایان رسید.

تیم مقاومت شهداب یزد این دیدار را با ترکیب شهروز همایونفرمنش، رضا عابدینی، امین اسماعیل‌نژاد، ژاورونوک دونوان، سیمون روبرتلندی و مهدی مهدوی شروع کرد.

شاگردان علیرضا طلوع کیان در تیم شهداب در ست نخست این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند، اما در سه ست بعدی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به حریف واگذار کردند تا از راه‌یابی به دیدار نهایی بازبمانند.

موسی سلیم عزیز از عراق و تانپتپول سوکسود از تایلند به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

فردا (جمعه ۳۰ اردیبهشت) آخرین روز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با چهار دیدار پیگیری و با معرفی تیم‌های اول تا هشتم به پایان می‌رسد.

تیم‌های پیکان و سانتوری از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه برای کسب جام قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. همچنین تیم‌های شهداب و تاراز در دیدار رده‌بندی که از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه شروع می‌شود، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.