شهدای جهاد علمی معنویت، علم و جهاد را با یکدیگر پیوند دادند

۳۰م دیماه ،

سردار نقدی در اختتامیه جشنواره شعر شهدای جهاد علمی:

شهدای جهاد علمی معنویت، علم و جهاد را با یکدیگر پیوند دادند

شهدای جهاد علمی معنویت، علم و جهاد را با یکدیگر پیوند دادند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بزرگی شهدای جهاد علمی به سبب پیوند دادن علم، جهاد و معنویت با یکدیگر توسط آنهاست، گفت: شهدای جهاد علمی این ویژگی‌ها را در کنار هم داشتند.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، سردار نقدی در جشنواره شعر شهدای جهاد علمی خطاب به شاعرانی که در این مراسم حضور داشتند، گفت: شما خوشبخت‌ترین شاعران زمین میباشید، چه در پهنه جغرافیا و چه در تاریخ، نه به آن خاطر که اسلام را برگزیده‌اید که معجزه الهی آن ادب است، نه آنکه ولایتی را پذیرفتید که کلام علی (ع) در آن فوق کلام خلق است، نه آنکه پارسی زبانید که شیرین‌ترین زبان برای شعر است، آنکه حافظ ها و سعدی‌ها را دارید.

وی اضافه کرد: از این جهت شما خوشبخت میباشید که سوژه و پدیده‌هایی دارید که هیچ کس در جهان ندارد. جهانی که در تلاش است تا بتواند با تلاش و زحمت بسیار حماسه‌های خیالی ترسیم کند؛ اما سوژه‌های شما افسانه‌های باورنکردنی می باشند که حقیقت دارند. کجای دنیا وجود دارد، مادر شهیدی ۵ جوانش را به جبهه بفرستد و بعد از شهادت آنان به امام (ره) بگوید که من جوانانم را برای انقلاب دادم، اجازه بدهید خودم هم بروم.

سردار نقدی با بیان اینکه بزرگی شهدای جهاد علمی به سبب پیوند دادن علم، جهاد و معنویت با یکدیگر است، گفت: شهدای جهاد علمی این ویژگی‌ها را در کنار هم داشتند. این همه عشق و ایثار و شور و صفا، بهترین و زیباترین جلوه‌ها برای سراییدن است. بروید برای ملتی که تمام قد در برابر جباران ایستاده بسرایید، برای مجاهدانی که برای شهادت لحظه شماری می‌کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شعر سراییدن برای ملتی که همه مشکلات را به خود خریده تا بشریت را از چنگ ظالمان در آورد، حرکت در مسیر قرب الی الله است.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / دانشگاه
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.