شهدای شمال شرق پایتخت شناسنامه دار می شوند

۱۱م آذر ،

قائم مقام شهردار منطقه ۴ گفت: با تکمیل طرح تهیه شناسنامه شهدا، به زودی معابر منطقه ۴ به تصاویر شهدای والامقام مزین می گردد.

حسین حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، از تهیه شناسنامه شهدای منطقه خبر داد و افزود: منطقه ۴ دارای ۲۳۰۰ شهید والامقام است و تصمیم داریم با تهیه و تکمیل شناسنامه شهدای منطقه، معابر را به تصاویر شهدا مزین کنیم.
قائم مقام شهردار  منطقه۴، بر حضور فعال معاونان، مدیران و کارکنان در تمامی برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بسیج تاکید کرد و ادامه داد: تمامی حوزه ها باید در اقدامات و فعالیت هایی که توسط حوزه مقاومت بسیج صورت می گیرد حضوری فعال داشته باشند.
حسینی نژاد با تاکید بر تشکیل کارگروه های تخصصی برای اعضای شورای بسیج تصریح کرد: بسیجیان باید در تمامی امور حضوری فعال داشته باشند که با تشکیل این کارگروه های تخصصی می توان موضوعات مختلف را با همکاری این نیروها و نظرسنجی از کارکنان بررسی و اجرا کرد.
وی اظهارداشت: بسیج باید در تمامی امور فرهنگی و اجتماعی و کاری و زندگی الگویی برای سایرین باشد و با توجه به نقش بسیار مهمی که بسیجیان در بین مردم دارند باید عملکرد آنان خروجی مطلوبی داشته باشند.
در ادامه مهدی کریمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه۴، از دیگر برنامه های این حوزه را طرح سازندگی کریم اهل بیت عنوان کرد و اضافه کرد: اجرای این طرح به تقویت نیروهای بسیج کمک شایانی خواهد کرد.
کریمی،با اشاره به برگزاری طرح شجره طیبه صالحین خاطر نشان کرد: اجرای مطلوب این طرح می تواند پایبندی به اصول و اعتقادات ملی و مذهبی و بصیرت را در بین بسیجیان و خانواده های آنان تقویت کند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.