شهدای وزارت دفاع در حوزه‌های گوناگو خون خود را تقدیم کشور کردند

۱۷اردیبهشت،

جانشین وزیر دفاع گفت: باید نشان دهیم که شهادت فقط در خاکریزها نیست، بلکه شهیدانی می باشند که در سنگر علم، تولید و توسعه، هنگام تست ادوات جنگی خون خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتیممتازنیوز، سردار مجید بکائی جانشین وزیر دفاع در کنگره سه وزیر، فرمانده مهندسی جنگ و هزار شهید وزارت دفاع و در جمع خبرنگاران گفت: وزارت دفاع شهدای بسیاری تقدیم به نظام و انقلاب کرده است که برپایی این کنگره به منظور زنده نگه‌داشتن یاد و نام این شهیدان است.

وی ادامه داد: شهادت فقط مربوط به جبهه و خط مقدم نیست؛ بلکه ما باید فضای شهادت و شهادت طلبی را در همه جا توسعه دهیم، شهدای وزارت دفاع هم در جبهه، هم در سنگر و هم در حوزه‌های دیگر خون خود را تقدیم کشور کردند و ما وظیفه داریم نام آنها را زنده نگه داریم.

جانشین وزیر دفاع ادامه داد: هدف از برپایی این کنگره این است که بتوانیم ذره‌ای از دین خود را به شهدا ادعا کنیم که البته بعید است.

سردار بکائی تصریح کرد: ما باید نشان دهیم که شهادت فقط در خاکریزها نیست، بلکه شهیدانی می باشند که در سنگر علم، تولید و توسعه، هنگام تست ادوات جنگی خون خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند. 

وی افزود: ما فیلمی از زندگی شهید اسلامی ساختیم که این شهید کارهای بزرگی در زمینه موشک‌های سوخت جامد انجام داده است.

سردار بکائی افزود: ما امروز جبهه‌های تازهی را امروز در دانشگاه‌ها مراکز تحقیقی باز کرده‌ایم چرا که حفظ نظام از اوجب واجبات است و باید برای آن تلاش‌های بسیاری کرد.

جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه جوانان ما امروز به اسوه‌ها و الگوهای فاخری نیاز دارند تا خود را با آنها تنظیم کنند، خاطرنشان کرد: ما برای اینکه شهدا الگوی جوانان باشند باید زندگی آنها را به طور شفاف برای همگان معرفی کنیم.

وی درپایان به مقام شهید چمران اشاره کرد و گفت: شهید چمران دانشجوی تراز اول دانشگاه بود و با شهادت خود عروج خود را به همگان نشان داده و می‌تواند الگویی برای همه جوانان باشد.
/انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.