شهرام شکوهی از ˝کولی عشق˝ می‌گوید

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آلبوم تازه شهرام شکوهی با عنوان ˝کولی عشق˝ به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.

شهرام شکوهی، خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار یافتن یک اثر موسیقایی هستم که این آلبوم به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.

این خواننده در ادامه بیان کرد: عنوان این آلبوم “کولی عشق” است و این اثر موسیقایی هم‌اکنون در مراحل اخذ مجوز قرار دارد، همچنین قرار است این آلبوم اوایل بهمن‌ماه سال جاری منتشر شود که به زودی خبرها دقیق آن انعکاس می‌یابد.

شکوهی خاطرنشان کرد: در این اثر پنج قطعه را با سبک خاص موسیقی خودم یعنی آواز ایرانی و موسیقی اسپانیایی اجرا کردم، همچنین پنج قطعه دیگر این آلبوم را به همراه اعضای گروه سبک پاپ اجرا کردم.

این خواننده پاپ در ادامه تاکید کرد: این آلبوم شامل ۱۰ قطعه تازه است که ترانه‌های آن از علی بحرینی، مهدیه عرب، مهلا سلیمانی و خودم است که به احتمال بسیار ۲ قطعه از تک ترک‌های انتشار یافته نیز به این آلبوم اضافه می‌شود.

شهرام شکوهی افزود: همچنین میلاد ترابی، امیرحسین کاشانیان و گرشا رضایی با من در این اثر همکاری کرده‌اند و قرار است به زودی در تهران به اجرای برنامه بپردازیم که به زودی اطلاعات دقیق این کنسرت انعکاس می‌یابد.

گفتنی است، اولین آلبوم شهرام شکوهی با نام “مدارا” سال ۹۰ انتشار یافت و پس از انتشار یافتن این آلبوم در سال ۹۰ این خواننده پاپ تک آهنگ‌هایی را به عنوان تیتراژ مجموعه‌های “شام ایرانی” و “مونا” منتشر کرد.

پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.